Az akciós betétek és lakáshitelek világába már elkalauzoltuk az Olvasókat, a bankok nyári kedvencét az úgy nevezett uborkaszezonban azonban nem a megtakarítási konstrukciók vagy a hosszú futamidejű hitelek adják, hanem a hitelkártyák.
A Világgazdaság végigtekintette, hogy a hazai pénzintézetek milyen eszközökkel csábítanak a legforróbb nyári hónapokban, természetesen a cél továbbra sem változott, a rövid távú kedvezmények célja a hosszú távú együttműködés elérése. Persze mindig kérdéses, hogy az ügyfeleknek milyen áldozatot kell hozniuk az akcióban való részvételért, és végül pluszos vagy mínuszos lesz-e a mérleg.
A CIB új, dombornyomott kártyák igénylésére szeretné ösztönözni ügyfeleit akciója keretében, ezért azok számára akik utasbiztosítást kötnek, elengedi az első éves kártyadíjat.
Az Erste ezzel szemben a hitelkártya használat fokozódását úgy próbálja elérni, hogy az aktív ügyfelek számára a 7 százalékos betéti kamaton felül 3 százalékos prémium kamatot ígér az első három hónapban. A két millió forinton felüli betételhelyezés esetén pedig automatikusan egy 200 ezer forintos hitelkerettel rendelkező kártyát ajándékoz ügyfeleinek.
Azoknak sem kell azonban megijednie, akik nem szeretnék megtakarításaikat az Erstéhez vinni, a bank ugyanis minden új ügyfelek esetében elengedi a fő- és társkártya első éves díját.
Az MKB, a Raiffeisen és az OTP sem marad ki az akciózó bankok sorából. Az MKB Miles&More co-branded kártyája kapcsán nyújt kedvezményeket, a Raiffeisen pedig hibrid termékét, az Okoskártyát népszerűsíti. Az OTP ezzel szemben Devizakártyájának szeretné kedveltebbé tenni a kártyadíjak és a nyitóösszeg elengedésével.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Azonban nem csupán a bankok akcióznak, az egyik nagy kártyatársaság, a MasterCard is kedvezményeket biztosít ügyfeleinek: akik magukkal viszik kártyájukat a horvát tengerpartra, kedvezőbb feltételek mellett juthatnak kunához.
Kérdéses azonban, hogy az akciók végül mekkora hasznot hoznak a hitelkártya-tulajdonosoknak, főként abban az esetben, ha nem használják ki a kamatmentes periódust, és fizetniük kell majd a kamatokat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza