A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2007. július 5-én a fogyasztók megtévesztése, mint versenyjogsértés megállapítása mellett 1.000.000 Ft bírságot szabott ki az OTP Bankra, mert a Lakossági Elektronikus Számlacsomagról 2006-ban készített - az akkori feltételeket tartalmazó - szórólap a szolgáltatás kondícióinak 2007. január 1-jei változása után is elérhető maradt a bank fiókhálózatában.
Az OTP Bank Nyrt. álláspontja szerint megalapozatlan a fogyasztók megtévesztésének megállapítása. Egy szórólap a figyelemfelhívás eszköze és nem a teljes körű és részletes ügyfél-tájékoztatást szolgálja, egyben a szerződés létrehozását megalapozó fogyasztói döntés sem a reklám alapján születik; az OTP Bank hirdetményeiben tette közzé a ténylegesen alkalmazott kondíciókat.
Az OTP Bank véleményének alapja az a tapasztalat, hogy az ügyfelek a tudatos fogyasztói magatartás szerint, alapos tájékozódás után, egyebek mellett a hitelintézeti törvénynek megfelelő és közzétett kondíciós jegyzék alapján hozzák meg végleges döntésüket egy adott szolgáltatás igénybevételéről.
A határozat nem jogerős, ellene a kézbesítéstől számított 30 napon belül bírósági felülvizsgálati kérelem terjeszthető elő, és ezzel a jogorvoslati lehetőséggel az OTP Bank élni kíván.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


