"Egyértelmű, egyszerű és könnyen áttekinthető konstrukcióval indítja az őszt a K&H Bank. Az új konstrukció lényege, hogy nincsenek bonyolult számítások, különböző jogcímen elkért költségek. Mindössze a kamat mértékét kell az ügyfélnek megfizetnie, ha újonnan vesz fel K&H ingatlanfedezetű személyi hitelt vagy K&H üzleti feltételű lakáshitelt. Ráadásul, ha október 8-ig igénylik a fenti hitelek valamelyikét, akkor a kamatot további 0,25%-kal csökkenti a Bank a jelenlegi akció keretében.
Okos döntést hoznak most azok, akik a K&H-nál vesznek fel K&H ingatlanfedezetű személyi hitelt vagy K&H üzleti feltételű lakáshitelt. A Bank új akciójának keretében most új konstrukciót is kínál, miszerint megkíméli ügyfeleit a bonyolult számításoktól, a különböző jogcímen elkért költségektől. Nem kell mást fizetni az újonnan felvett hitelösszeg után, csak a kamatot, hiszen az új konstrukció keretében nem számít fel a Bank szerződéskötési díjat, valamint az egy ingatlanra vonatkozó értékbecslési díjat és a kezelési költséget a teljes futamidőn keresztül.
Kiváló lehetőség ez azoknak, akiket egyébként elriaszt a hitelfelvétellel járó összetett folyamat, hiszen még a befizetések rendszerét sem könnyű áttekinteni. Mostantól elég csak a havi törlesztő részlettel számolni, a többivel nem kell bajlódni.
Ráadásul azok, akik október 8-ig igényelnek K&H ingatlanfedezetű személyi hitelt vagy K&H üzleti feltételű lakáshitelt, most még olcsóbban juthatnak a megálmodott összeghez, hiszen a Bank további 0,25%-os kamat kedvezményt ad a futamidő végéig. Ez azt jelenti, hogy ha valaki október 8-ig 5 millió forintot vesz fel a K&H Banknál, havi törlesztő részlete akár kevesebb, mint 35 000 forint is lehet" - áll a bank közleményében.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








