
Nagy a bizonytalanság az Otthon Start program kapcsán: vajon ki és mennyiért vehet majd vele lakást?
A végleges részletszabályok egyelőre nem ismertek, de a döntés mindenképpen élénkítheti az újlakás-piacot.
A UCB, a BNP Paribas Csoport jelzáloghitelezésre specializálódott leányvállalata a jelzáloghitelezési tevékenységet folytató és ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújtó, magyar tulajdonban lévő Ingatlanhitel Plusz (IHP ZRt.) megvásárlásával lépett a hazai piacra. Az így létrejött cég UCB Ingatlanhitel néven kezdi meg működését.
A UCB megkapta a PSZÁF engedélyét az IHP ZRt. pénzügyi vállalkozás megvásárlására, létrehozva ezzel magyarországi leányvállalatát, mely közvetítő partnereken (többek között ingatlanforgalmazókon, jelzáloghitelezési tanácsadókon és pénzintézeteken) keresztül nyújt ingatlan/jelzálog-típusú hiteleket magánszemélyek számára. Változatos finanszírozási konstrukciókat ajánlva segít a hazai háztartások lakásvásárlásra, -cserére illetve -felújításra vonatkozó elképzeléseinek megvalósításában.
Az Európai Unióhoz csatlakozott kelet-európai országéhoz hasonlóan a magyarországi ingatlanpiac évek óta egyenletes fejlődést mutat: a lakásfelújítások illetve -vásárlások volumene továbbra is jelentős, tükrözve a hazai 10 milliós, túlnyomó többségében tulajdonosi státuszú, a UCB számára ígéretes potenciállal rendelkező piac finanszírozási megoldások iránti növekvő igényét.
Az új piacra történő belépés tovább erősíti a UCB európai jelenlétét, hozzájárulva egyúttal a BNP Paribas lakossági banki tevékenységének további bővüléséhez a kontinensen, a Csoport Magyarországon jelenlévő tagjaival megnyíló szinergiák kiaknázása révén.
A végleges részletszabályok egyelőre nem ismertek, de a döntés mindenképpen élénkítheti az újlakás-piacot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.