Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki az egyik felkapott budapesti turistalátványosság közelében enne egy jó lángost

Szó szerint ezernyi akciós termékajánlattal várja vásárlóit az áruház, ugyanis havonta közel 1000 árucikket kínál jelentős árengedményekkel az áruházlánc. A hetente frissülő kínálat a teljes árukészlet közel egyharmadára terjed ki, és az eredeti árakhoz képest akár 50 százalékos kedvezményeket biztosít. A PENNY kártyával pedig további 200 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 228 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
Valamennyi árucsoportot lefednek a kedvezményes ajánlatok, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. A hetente megújuló akciós kínálatban jellemzően 20-30, de akár 40-50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók.
Ugyanakkor a boltlánc hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, heti 200 kedvezményes ajánlat várja a hűségkártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a kártya használatakor.
Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára. Az év elejétől már 400 termék árát csökkentettük jelentősen és tartósan,az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket
– mondta Kazatsay Eszter, az áruházlánc magyarországi kommunikációs vezetője.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


