Hamar kiderült, hogy nem a téli szigetelés tette a kabátokat merevvé, hanem a bélésbe varrt csempészcigaretta.
A KSH friss kiadványa szerint 7,2 százalékkal, 2008 óta nem látott ütemben drágultak az élelmiszerek. A KSH szerint a fogyasztás viszont tavaly 2,5 százalékkal visszaesett.
Az átlagos életszínvonal biztosításához fejenként 136 ezer forintot tartottak elegendőnek a magyarok tavaly, 4,5 százalékkal többet, mint a járvány előtt. A KSH szerint a fogyasztás 2,5 százalékkal visszaesett tavaly Magyarországon a koronavírus miatt - hangzott el az RTL Híradóban.
Gyümölcsre harmadával többet költöttek azok, akik ugyanannyit vásároltak tavaly, mint egy évvel korábban - ennyivel lőtt ki az ára 2020-ban, mint ahogy a sertéshúsé és a kenyéré is átlag felett emelkedett. A KSH 7,2 százalékkal, 2008 óta nem látott ütemben drágultak az élelmiszerek. Az üzemanyagokra a járvány miatti korlátozások miatt kevesebbet költöttek az emberek, az ára is negyedével olcsóbb volt, mint a korábbi évben.
Hiába maradt másfél millió család a hitelmoratóriumban, a többség az összes bevételét elköltötte a járvány alatt. Kölcsönt viszont alig több mint 2% vett fel megélhetésre a Statisztikai Hivatal szerint.

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








