A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az RTL Klubon futó Kalandozó című műsor vendége volt nemrég Bata Éva, A mi kis falunk Tecája. Mint azt a színésznő elárulta, az utazás szerelmese, szívesen tölti az idejét belföldi tájak felfedezésével.
Nagyon szeretek utazni, de sajnos a színházi évad alatt erre nem sok lehetőségem van. Már annak is örülök, ha két egymást követő napom adódik a pihenésre
– mesélte a színésznő, aki Törökszentmiklóst tartja a második otthonának.
Mostanában az erdős-hegyes vidékek is vonzanak, de alapvetően Balaton-őrült vagyok, vízközeli ember. Az egyik legjobb barátoméknak van egy családi nyaralójuk Szántódon. Oda minden nyáron lemegyünk, és ott minden nyáron történik valami olyan, ami kitart egész évben, és felemlegetjük
– mondta a műsorban Bata Éva.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








