Az ukrán elnök szerint a tűzszünet sorsa Moszkva politikai akaratától függ, a nyugati karácsony idején valószínűleg nem lesz csend.
Az IKEA szerdán közleményben tudatta, hogy bezárják orosz üzleteiket.
Az IKEA szerdán közleményben tudatta, hogy eladja összes gyárát, üzleteket zár be és leépítésre készül Oroszországban, írta a Reuters. A bútorgyár összesen 28 ezer embert alkalmaz az oroszoknál.
Az IKEA már korábban bezáratta átmenetileg üzleteit, miután Moszkva megtámadta Kijevet. A svéd cég ezzel együtt továbbra is fizette alkalmazottait és augusztus végéig továbbra is utalja a béreket a számláikra.
Most viszont már úgy látják, nincs rá esély, hogy a kereskedést folytassák az országban a közeljövőben. Belengették ugyanakkor, hogy még egyszer utoljára kinyitnak majd, hogy az oroszok utoljára meg tudják vásárolni bútoraikat náluk. Az IKEA 2000-ben nyitotta meg első orosz üzletét.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








