Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Meglepő adatokat közöltek a koronavírusról: így áll most a betegség terjedése Magyarországon
A koronavírus ellen beoltottak száma 6 422 343 főre emelkedett, amiből 425 783-an már a negyedik oltást is megkapták. Az elmúlt egy hétben 355 új fertőzöttet igazoltak. Jelenleg 224-en vannak kórházban – írta meg az MTI.
355 új fertőzöttet igazoltak az elmúlt egy héten, amivel a járvány kezdete óta 2 2002 179-re nőtt a beazonosított megbetegedések száma. Az elmúlt egy héten 10, többségében idős, krónikus beteg hunyt el. Ezzel a halottak száma 48 859-re emelkedett.
A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 2 149 848, az aktív fertőzöttek száma pedig 3 472-re csökkent. Jelenleg 224 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük nyolcan vannak lélegeztetőgépen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








