A szociális szférában nem csak alulfizetettség okozza a munkaerőhiányt, a lapunk által kérdezett szakértő szerint rendszerszintű problémák vannak.
Rémesen aggasztó globális veszélyhelyzetet hirdetett a WHO: a Covid-19 óta nem történt ilyen
Globális egészségügyi vészhelyzetet hirdetett a WHO a majomhimlő terjedése miatt.
2009 óta a hetedik globális vészhelyzetet hirdette meg a WHO, a mostanit a majomhimlő terjedésével indokolták – adta hírül a Guardian. A lap megjegyezte, az utolsó ilyen vészhelyzetet a Covid-19 járvány kitörése indokolta 2020 elején. A WHO főigazgatója, Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus szerint 75 országból már több mint 16 ezer esetet jelentettek.
A főigazgató elmondta azt is, eddig öt haláleset történt a járvány következtében. Érdemes azt is tudni, hogy jelenleg a WHO nyilvántartásában két hasonló egészségügyi vészhelyzet van érvényben, az egyik a már fentebb említett koronavírus, a másik pedig gyermekbénulás okán. Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus hozzátette azt is, a sürgősségi bizottság nem teljes konszenzus alapján hozott döntést, de az bizonyos, hogy a
járvány gyorsan terjed, ezért nemzetközi aggodalomra ad okot.
Az európaiaknak külön rossz hírt, hogy a WHO szerint a majomhimlő kockázata globálisan, sok régiót érintve mérsékelt, az öreg kontinensen viszont magasnak értékelik a betegség terjedésének kockázatát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








