Ónos szitálás is lehet ma, a hőmérséklet nem növekszik érdemben az ország területének jelentps részén.
A meleg, száraz idő visszatértével újra emelkedni kezd a pollenkoncntráció Magyarországon - figyelmeztet az ÁNTSZ. Hétfőn, az érkező hidegfront előtt megélénkülő déli szél hatására országszerte a tünetek további fokozódására lehet számítani.
A parlagfű pollenszórása a meleg idő visszatértével ismét erősödik. A nemzeti ünnepen a szárazsággal sújtott déli-délkeleti országrészben nagyon magas, az ország többi részén közepes-magas pollenterhelés várható - jelentette az ÁNTSZ pollenfigyelője.
Hétvégén fokozatosan emelkedik a pollenkoncentráció, országszerte egyre több helyen érheti el a nagyon magas szintet, ami minden parlagfűre érzékenynél erős tüneteket válthat ki. Hétfőn, az érkező hidegfront előtt megélénkülő déli szél hatására országszerte a tünetek további fokozódására lehet számítani - hívták fel a figyelmet.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








