Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Nagy probléma hazánkban a háziorvosok hiánya. A praktizáló orvosoknak egyre több embert kell ellátniuk, és azok is egyre többen vannak, akiknek nincs állandó háziorvosuk - írja ma reggel a 24.hu.
440 ezer embernek nincs állandó háziorvosa jelenleg Magyarországon, ám ez a szám 2025-re (tehát mindössze nyolc év múlva) elérheti a 900 ezret is. Ez annak köszönhető, hogy az önkormányzatok nem találnak orvost. Jellemző eset Litke, ahol annak ellenére sem jelentkezik orvos a háziorvosi praxis betöltésére, hogy több millió forint állami támogatásra számíthatna, ha hat évig a településen praktizál.
A krónikus orvoshiányt helyettesítésekkel oldják meg, aminek köszönhetően csökken a betegekre fordított idő, valamint a teljes kórelőzmény sem ismert minden esetben az orvosok előtt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








