Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A hamis okostelefonok komoly adatbiztonsági és egészségügyi kockázattal is járhatnak a felhasználóik számára, ezért a vásárlóknak érdemes legális forrásból beszerezni a készülékeket - mondta a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) munkacsoport vezetője szerdán az M1 aktuális csatornán.
Horváth Péter hozzátette: a hamis okostelefonok alkalmazása azért veszélyezteti az adatbiztonságot, mert fennáll a veszélye, hogy a hamisítók olyan szoftvereket építenek be a mobilokba, amelyek
Az egészségügyi kockázat pedig azért jelentkezhet, mert a hamisítók a készülékekben akár veszélyes anyagokat is felhasználhatnak, hiszen nem ellenőrzik az alkatrészeket, mert csupán arra törekszenek, hogy minél olcsóbb anyagokból állítsák össze a terméket. A témában további praktikus információk találhatóak a HENT honlapján - közölte a testület munkacsoport vezetője.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








