A TikTok algoritmusa előnyben részesíti a mentális egészséggel kapcsolatos tartalmakat.
Magyarországon az uniós átlagnál 70 százalékkal többen halnak meg szélütésben, és a legtöbb rokkantságot is ez okozza nálunk - írja a Magyar Idők a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adataira hivatkozva.
A magas rokkantsági és halálozási arányoknak többek között az az oka, hogy a legtöbben még mindig nem ismerik fel időben a stroke tüneteit. De az is probléma, hogy átlagosan a stroke-osok húsz százalékánál kellene vérrögoldó kezelést alkalmazni, hazánkban viszont ez csupán a betegek négy százalékánál történik meg, döntően az említett késlekedés miatt.
A szélütés leggyakoribb tünetei: az arc, a kar vagy a láb zsibbadása, gyengesége, érzéketlensége vagy bénulása, a beszédértési nehézség vagy az érthetetlenné váló beszéd, a látászavar, a járásbizonytalanság, vagy a hirtelen jelentkező erős fejfájás, illetve az érzékelés, a térbeli tájékozódás zavara. Érdemes azonban azt is tudni, hogy
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








