Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb).
Egy friss felmérés szerint a magyarok átlagosan 100 000 forintot fordítanak évente egészségmegőrző termékek vásárlására, de a lakosság kevesebb, mint fele tesz aktívan azért, hogy egészséges maradjon. A megelőzést szolgáló szűrővizsgálatokon csak az emberek 40 százaléka vesz részt.
A 18-69 éves hazai lakosság átlagosan 100 000 forintot költött egészségmegőrző termékekre az elmúlt évben. Az összeg több mint felét 54 000 forintot gyógyszerre fordították az emberek - derül ki a Cofidis Magyarország felmérésből. Szintén jelentős részt képviselnek az egészség megőrző eszközök és kezelések, ezekre 35 000 forintot költenek az emberek. Az átlagnál nagyobb összeget csak a nyugdíjasok, a felsőfokú végzettségűek, a fővárosiak és az átlag feletti jövedelemmel rendelkezők költenek.
Relatíve kevés ember tesz meg mindent az egészségének megőrzése érdekében: mindössze 43 százalék azoknak az aránya, akik odafigyelnek arra, hogy egészséges élelmiszereket fogyasszanak, szűrővizsgálatokon pedig a lakosságnak csak a 41 százaléka vett részt.
Az emberek többsége az előző évben úgy nyilatkozott, hogy ha tehetné, magán egészségügyi ellátást venne igénybe.
A WHO által kiadott legfrissebb egészségügyi jelentésből is az derül ki, hogy Magyarországon folyamatosan nő az orvosi magánrendelések igénybevételére fordított összeg. A magyar piacon is megjelent az egészség hitel, ami tovább erősítheti az emelkedő tendenciát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket