Éves összehasonlításban 4,6 százalékkal, 59 ezer forintra emelkedett a normál használatú személygépkocsik kötelező gépjármű-felelősségbiztosításának átlagos díja az idei I. negyedévben.
Egy friss felmérés szerint a magyarok átlagosan 100 000 forintot fordítanak évente egészségmegőrző termékek vásárlására, de a lakosság kevesebb, mint fele tesz aktívan azért, hogy egészséges maradjon. A megelőzést szolgáló szűrővizsgálatokon csak az emberek 40 százaléka vesz részt.
A 18-69 éves hazai lakosság átlagosan 100 000 forintot költött egészségmegőrző termékekre az elmúlt évben. Az összeg több mint felét 54 000 forintot gyógyszerre fordították az emberek - derül ki a Cofidis Magyarország felmérésből. Szintén jelentős részt képviselnek az egészség megőrző eszközök és kezelések, ezekre 35 000 forintot költenek az emberek. Az átlagnál nagyobb összeget csak a nyugdíjasok, a felsőfokú végzettségűek, a fővárosiak és az átlag feletti jövedelemmel rendelkezők költenek.
Relatíve kevés ember tesz meg mindent az egészségének megőrzése érdekében: mindössze 43 százalék azoknak az aránya, akik odafigyelnek arra, hogy egészséges élelmiszereket fogyasszanak, szűrővizsgálatokon pedig a lakosságnak csak a 41 százaléka vett részt.
Az emberek többsége az előző évben úgy nyilatkozott, hogy ha tehetné, magán egészségügyi ellátást venne igénybe.
A WHO által kiadott legfrissebb egészségügyi jelentésből is az derül ki, hogy Magyarországon folyamatosan nő az orvosi magánrendelések igénybevételére fordított összeg. A magyar piacon is megjelent az egészség hitel, ami tovább erősítheti az emelkedő tendenciát.

Hatalmas bajban vannak a magyar gyerekek: erről a szülők is alig tudnak, pedig gyorsan lépni kellene
Folyamatosan emelkedik az önsértő gyerekek száma hazánkban is. Egyre fiatalabban, nem ritkán már kiskamasz korban okoznak rendszeresen és szándékosan fájdalmat maguknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


