Minden eddiginél nagyobb az érdeklődés az utasbiztosítások iránt - derül ki az AllianzDirect felméréséből. Az adatok szerint a magyarok ugyan kevesebben utaznak, rövidebb időre és közelebbi tájakra, azonban továbbra is fontos szempont számukra a maguk, családjuk, csomagjaik és gépjárműveik biztonsága.
A szabadságolások és a nyaralások megkezdődtek, így az utasbiztosítások is egyre aktuálisabbá váltak. Az AllianzDirect a 2009-es utazási szokásokról végez online felmérést (www.AllianzDirect.hu), melyben eddig több mint tizennégy ezren vettek részt. A válaszadók közel fele nem tervez külföldi utazást idén, akik viszont igen, azok többsége, 41 százaléka augusztusra tervezi az utazását. A legkedveltebb úti cél Európa, mindössze 13 százalék tervez távolabbi nyaralást.
Az utazások megszervezésének egyik fő színtere az internet, a netezők több mint 80 százaléka itt keres információt és 60 százalék online le is foglalja a szállást, utazást. Az online megkötött utasbiztosítások száma is évről évre növekszik, a www.AllianzDirect.hu oldalon megkötött biztosítások száma több mint nyolcszorosára emelkedett a tavalyi adatokhoz képest.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








