Minden eddiginél nagyobb az érdeklődés az utasbiztosítások iránt - derül ki az AllianzDirect felméréséből. Az adatok szerint a magyarok ugyan kevesebben utaznak, rövidebb időre és közelebbi tájakra, azonban továbbra is fontos szempont számukra a maguk, családjuk, csomagjaik és gépjárműveik biztonsága.
A szabadságolások és a nyaralások megkezdődtek, így az utasbiztosítások is egyre aktuálisabbá váltak. Az AllianzDirect a 2009-es utazási szokásokról végez online felmérést (www.AllianzDirect.hu), melyben eddig több mint tizennégy ezren vettek részt. A válaszadók közel fele nem tervez külföldi utazást idén, akik viszont igen, azok többsége, 41 százaléka augusztusra tervezi az utazását. A legkedveltebb úti cél Európa, mindössze 13 százalék tervez távolabbi nyaralást.
Az utazások megszervezésének egyik fő színtere az internet, a netezők több mint 80 százaléka itt keres információt és 60 százalék online le is foglalja a szállást, utazást. Az online megkötött utasbiztosítások száma is évről évre növekszik, a www.AllianzDirect.hu oldalon megkötött biztosítások száma több mint nyolcszorosára emelkedett a tavalyi adatokhoz képest.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom