A bajorországi BMW autógyár futott be az autógyártók közül a legelőkelőbb helyre a Millward Brown 2010-es márkaértékeket rangsoroló TOP 100-as listáján. A verseny szoros volt, csak egy hajszálnyival maradt le a németek egyik Európán kívüli konkurense.
Évente közzéteszi a világ vezető márkáit a márkaérték alapján rangsoroló listáját, a BrandZ TOP100-at a Millward Brown tanácsadó cég. 2010-ben a toronymagasan legértékesebb márkanév a Google volt, melynek értéke meghaladta a 114 milliárd amerikai dollárt.
Az autóipar tavalyi visszaesésének köszönhetően a TOP100-as cégek között szereplő autógyártók kivétel nélkül zsugorodtak, és veszítettek pozíciójukból. A lista 25. helyén szereplő BMW a legmagasabban rangsorolt autómárka. Értéke 21,82 milliárd dollár és csak hajszálnyival (alig 50 millióval) múlja felül a 26. helyre került japán Toyotát.
A németek a nagy presztízsű pozíciót elsősorban nem a saját jó teljesítményüknek köszönhették, hanem Toyota gyengélkedésének. A cég szerint ugyanis a BMW 9%-ot veszített egy évvel korábbi értékéből, míg a Toyota márkaértéke - a több mint egy millió autót érintő visszahívások miatt is - 27%-kal zsugorodott 2009-hez képest.
A világ száz vezető márkája között még további kettő-kettő német és japán autómárka is szerepel. A 46. helyen a Honda áll 14,3 milliárd dolláros értékkel, az 53. pedig a stuttgarti Mercedes 13,74 milliárd dolláros márkaértékkel. Őket a Porsche és a Nissan követi (a 65. és a 84. helyen) 12 milliárd és 8,6 milliárd dolláros márkaértékkel.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








