A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
A viharos időjárás hatására jelentősen megnőtt a lakásbiztosítások iránti kereslet, a Netrisk adatai szerint a legutóbbi viharos hétvégén kétszer annyi szerződést kötöttek, mint tavaly ugyanebben az időszakban.
Az elmúlt hétvégén - péntek és vasárnap között - az átlagos időszakhoz képest több mint kétszeresére nőtt a megkötött lakásbiztosítások száma, és ezek többsége új szerződés volt. A Netrisk júliusi adatai szerint az átlagos éves lakásbiztosítási díj 39.400 forintra emelkedett, ami közel 7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
"A viharos időjárás hirtelen újra központi kérdéssé teszi a lakásbiztosításokat. A hivatalos adatok szerint a legutóbbi, július eleji viharok alkalmából több mint 45 ezer ingatlanban több mint 7 milliárd forint kár keletkezett" – nyilatkozta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója. Hozzátette, hogy a káresemények kockázata ilyenkor kézzelfoghatóvá válik, ami ösztönzi az embereket a biztosításkötésre.
A szakember hangsúlyozta, hogy a megfelelő biztosítási összeg kulcsfontosságú, mivel az alulbiztosítás korlátozhatja a kártérítés mértékét. Sok lakástulajdonos évekig nem módosítja szerződését, miközben jelentősen változhat az ingatlan és a berendezés értéke. Egyre fontosabbá válnak a kiegészítő szolgáltatások is, például a napelemek biztosítása.
A Netrisk azt javasolja, hogy az ügyfelek ne csak viharkárok után, kényszerhelyzetben foglalkozzanak biztosításukkal, hanem rendszeresen – lehetőleg évente – tekintsék át szerződésüket, és igazítsák azt az aktuális helyzethez. Ebben nagy segítséget nyújthatnak a digitális összehasonlító kalkulátorok és az online szerződéskötési lehetőségek.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








