Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
A hosszú hétvégékén - például a pünkösdin - jellemzően egy-egy várost látogatnak meg az utasbiztosítással külföldre utazók magyarok. Tavaly pünkösdkor átlagosan 5 napra kötöttek biztosítást 8800 forintért - derül ki a Netrisk közleményéből, amelyből kiderül az is, melyek a legnépszerűbb célországok. Az első negyedévben egyébként a megkötött utasbiztosítások átlagdíja 9 százalékkal nőtt éves szinten.
Közeledik a pünkösdi ünnep, amely háromnapos hosszú hétvégét jelent, ez pedig sokaknak kínál lehetőséget külföldi utazásra. A Netrisk utasbiztosítási adatai szerint a hosszú hétvégéken leginkább városlátogatásra utaznak a magyarok.
Így néz ki az országslágerlista
Tavaly pünkösdkor az olaszországi, ausztriai és németországi városok voltak a legnépszerűbbek. A külföldre látogatók átlagosan 5 napra kötöttek utasbiztosítást fejenként 8800 forintért. Az utasok kevesebb mint fele, 47 százaléka autóval, 39 százalékuk pedig repülővel utazott külföldre.
A teljes tavalyi évet nézve viszont nem a városlátogatások, hanem a tengerparti pihenés volt a legnépszerűbb utazási cél. A legtöbben horvátországi utazásra kötöttek biztosítást, az országok sorrendjében Ausztria a második, Olaszország pedig a harmadik. Tavaly átlagosan 7 napra szóltak az online biztosításközvetítőnél kötött utasbiztosítások, a szerződések átlagdíja pedig 10 ezer forint volt.
Így alakult az első negyedév
Az online biztosításközvetítő idei adataiból az látszik, hogy az első negyedévben az egy évvel korábbinál 13 százalékkal több, 72 ezer utasbiztosítási szerződést kötöttek az ügyfelek. Az átlagdíj 10 500 forintot tett ki ebben az évben, ami 9 százalékos növekedésnek felel meg az előző év azonos időszakára vonatkozó 9600 forinthoz viszonyítva.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








