Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
A friss statisztikák azt mutatják, hogy a mintegy 4,4 millió magyarországi lakóingatlanra 3,1 millió lakásbiztosítás jut, azaz otthonaink 70-72 százaléka védett ilyen formán. Ez a szám nem nevezhető rossznak a régióban - a visegrádi országokban ez az arány sehol nem haladja meg az 50 százalékot -, ugyanakkor több jel is arra mutat, hogy mégsem törődünk eléggé a biztosításunkkal.
Azt a legtöbb magyar háztartás elfogadja, hogy a lakásbiztosítás egy végső egzisztenciális menedék, a biztosítással kapcsolatos döntéseink többnyire kimerülnek a biztosítási összeg meghatározásában, és kevésbé a józan kockázatmérlegelésen alapulnak. A magyar családok nagyon nagy része benne él a legjelentősebb vagyontárgyában, mégis, nagyon kevesen számolnak utána, hogy például egy, a lakás teljes megsemmisülését okozó tűz esetén kapott összeg fedezné-e egy új otthon megteremtését és az odaveszett ingóságok beszerzését?
Még az is, aki a megfelelő biztosítási összegre kötötte biztosítását, az idő múlásával ritkán tartja karban annak értékét, nem feltétlenül módosítja nagyobb felújítás esetén, vagy akkor, ha módosul a lakásban élők köre, például gyermek születik, vagy éppen elköltözik otthonról. Mindezt mérlegelve határoztuk el, a Groupama támogatásával, hogy 2018 23. hetében tematikus cikkek segítségével nyújtunk majd segtséget olvasóinknak.
Górcső alá vesszük majd többek között az alulbiztosítottság kérdéskörét, szót ejtünk majd az egyre népszerűbb kiegészítő biztosításokról, köztük a sok helyen elérhető asszisztencia szolgáltatásról, de kiemelten foglalkozunk majd azzal, milyen változtatásokra kell, hogy ösztönözze az ingatlantulajdonosokat az, hogy egyre sokszor idehaza is egyre szélsőségesebb az időjárás. Igyekszünk majd az ügyes-bajos kérdésekre is választ adni, így várjuk olvasóink tapasztalatait, észrevételeit is lakásbiztosítás témában.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani