Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Becslések szerint 250 ezer autós mondta fel decemberi határidővel kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását (kgfb), nekik már csak két napjuk van az új biztosítás megkötésére - hívja fel a figyelmet keddi cikkében a Népszabadság és a Népszava.
A Népszava szerint az új szerződés megkötését elmulasztó autósok vagy azok, akik a megbízásról szóló visszajelzést nem kapják meg, január elsejétől fedezet nélkül maradnak, és a súlyos kockázat vállalásán túl a normál díj többszörösét lesznek kénytelenek utólag megfizetni. Az első díjrészlet befizetésének esedékessége január elseje, melyet az ügyfeleknek az esedékességtől számított maximum 60. napig van lehetőségük rendezni. Ennek elmulasztása esetén a biztosítóknak díjnemfizetés miatt törölniük kell a szerződést. Érdemes ügyelni arra, hogy a befizetendő díj 30 százalékkal magasabb, mint a kalkulált, hiszen a biztosítók kötelesek kiszámlázni a törvény által előírt baleseti adót is - írja a Népszava.
A Népszabadság szerint tíz éve nem kötötték újra olyan kevesen kötelező biztosításukat az őszi kampány során, mint az idén, mert az így elérhető megtakarítás nem volt elég vonzó. Az éves átlagdíj - beleértve a magasabb díjú tehergépjárműveket, vontatókat, buszokat is - alig valamivel haladta meg a 20 ezer forintot szeptember végén. A személyautók átlagdíja éves szinten nem volt több 13-14 ezer forintnál. Az autósok zöme már a novemberi felmondással egy időben intézkedett új szerződése megkötéséről, mintegy 10-12 ezren lehetnek, akik erre csak decemberben kerítenek sort.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon