Tavalyhoz képest kevesebb, közel 600.000 kötés várható az idei kgfb-kampányban, a végső hajrában, az utolsó napokban 40 százalékkal kevesebben váltanak, mint 2011 hasonló időszakában. A biztosítók közül a kezdetek óta a K&H, a Wáberer és a Genertel van az élvonalban. A kiegészítőként köthető casco-és lakás biztosítások átlagdíjai több mint 40, illetve 10 százalékos csökkenést értek el 2009 -hez képest - derül ki a PBA Biztosítási Alkusz elemzéséből.
A kampány utolsó hete kevésbé intenzív, mint a korábbi években; nagyságrendileg 100.000 autós hagyta az utolsó pillanatokra a döntést. A PBA lapunkat úgy tájékoztatta: adataik alapján a november 26-30 közötti időszakban ez 40 százalékkal kevesebb kötést jelent, mint 2011 hasonló időszakában.
Ugyanez igaz a teljes kampányidőszakra; az alkusz cég 40 százalékkal kevesebb kötésre számít az év végén tavalyhoz képest, azaz a várakozásaik alapján nagyságrendileg 600.000 kötnek idén új szerződést (ebben benne vannak az új biztosítónál szerződők, valamint a régi, saját biztosítójuknál visszakötők is)
A portálon az eddigi kötések alapján továbbra is a kampány kezdete óta népszerű három biztosító van az élvonalban: a K&H, a Wáberer és a Genertel.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


