Növelte ügyfelei számát a kötelező biztosítási kampányban, azaz az év végi átkötési időszakban a Posta Biztosító: a tavalyi kampányban csaknem 125 ezer új szerződést regisztráltak.
A Posta Biztosító szerdai közleménye szerint míg 2008 decemberének végén a társaság kötelező szerződéseinek darabszáma közel 177 ezer volt, addig 2009 végén ez a szám már több mint 181 ezer volt, 2010 végén elérte a 234 ezret, a tavalyi év végén pedig több mint 236 ezer autós volt a társaság ügyfele.
Hasonló témákról is szó esik a Portfolio.hu március 29-ei Biztosítási Konferencia 2012 című rendezvényén. Jelentkezzen Ön is az eseményre ITT!
Népszerű kedvezmények
A kampány eredmények értékelése kapcsán érdekes adat az igénybe vett különféle kedvezmények népszerűsége, amelyek közül a piaci tendenciákkal megegyezően továbbra is az évfordulós váltók kedvezménye áll az első helyen, ezt az autósok több mint 37 százaléka vette igénybe. Második helyen a tömegközlekedést rendszeresen használó ügyfelek kedvezménye áll, ezzel ugyanis az autósok több mint 33 százaléka élt, míg a harmadik a gyermekkedvezmény lett a legutóbbi kampányban, ezt a kedvezményfajtát az ügyfelek csaknem 29 százaléka vett igénybe. Népszerű az e-mail kedvezmény, illetve a bónusz fokozatok után járó kedvezmények is kedveltek voltak.
Az idei évben újdonság a piaci szabályozásban, hogy a Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszert (KKNYR) kötelezően kell használni a biztosítót váltók ügyfelek kártörténetének és bónusz fokozatának adminisztrációjához. A korábbi folyamatok és szabályozás nem tette szükségessé a szerződéses adatok szinte közhiteles nyilvántartás szintű pontosítását. A biztosító várakozásai szerint a jövőben átláthatóbb, gyorsabb és pontosabb adminisztrációt eredményez a rendszer használata.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Békássy Szabolcs: új szabályok készülnek a telemedicinális egészségügyre
- Budapesten is megcsodálható lesz hamarosan a Cybertruck
- Élet menete: korlátozásokra kell számítani a hétvégén – íme a részletek
- Elkészült az európai közlekedési folyosó fontos magyar szakasza – képek
- Már nem az államé a Petőfi laktanya - ennyiért adták el
- MI-turbót kap a Magyar Honvédség