Növelte ügyfelei számát a kötelező biztosítási kampányban, azaz az év végi átkötési időszakban a Posta Biztosító: a tavalyi kampányban csaknem 125 ezer új szerződést regisztráltak.
A Posta Biztosító szerdai közleménye szerint míg 2008 decemberének végén a társaság kötelező szerződéseinek darabszáma közel 177 ezer volt, addig 2009 végén ez a szám már több mint 181 ezer volt, 2010 végén elérte a 234 ezret, a tavalyi év végén pedig több mint 236 ezer autós volt a társaság ügyfele.
Hasonló témákról is szó esik a Portfolio.hu március 29-ei Biztosítási Konferencia 2012 című rendezvényén. Jelentkezzen Ön is az eseményre ITT!
Népszerű kedvezmények
A kampány eredmények értékelése kapcsán érdekes adat az igénybe vett különféle kedvezmények népszerűsége, amelyek közül a piaci tendenciákkal megegyezően továbbra is az évfordulós váltók kedvezménye áll az első helyen, ezt az autósok több mint 37 százaléka vette igénybe. Második helyen a tömegközlekedést rendszeresen használó ügyfelek kedvezménye áll, ezzel ugyanis az autósok több mint 33 százaléka élt, míg a harmadik a gyermekkedvezmény lett a legutóbbi kampányban, ezt a kedvezményfajtát az ügyfelek csaknem 29 százaléka vett igénybe. Népszerű az e-mail kedvezmény, illetve a bónusz fokozatok után járó kedvezmények is kedveltek voltak.
Az idei évben újdonság a piaci szabályozásban, hogy a Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszert (KKNYR) kötelezően kell használni a biztosítót váltók ügyfelek kártörténetének és bónusz fokozatának adminisztrációjához. A korábbi folyamatok és szabályozás nem tette szükségessé a szerződéses adatok szinte közhiteles nyilvántartás szintű pontosítását. A biztosító várakozásai szerint a jövőben átláthatóbb, gyorsabb és pontosabb adminisztrációt eredményez a rendszer használata.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








