Ingyenes UV-szűrés idént tavasszal is A Magyar Látszerész Szövetség és a Magyar Optikus Ipartestület szervezésében 2010. tavaszán megrendezésre kerül az "Országos UV Teszt" elnevezésű rendezvénysorozat, melynek keretében az országos akcióban résztvevő közel 300 vizsgálati ponton ingyenes UV szűrés és szaktanácsadásban részesülnek az érdeklődők. A program 2010. május 1-től kerül megrendezésre.
A Magyar Látszerész Szövetség és a Magyar Optikus Ipartestület országos kampányt indít, melyben felhívja a lakosság figyelmét az UV védelem fontosságára. Programunk lényege, hogy minden optikai üzletet UV mérő berendezéssel szereljünk fel és egy térítésmentes optikai bevizsgálásra hívjuk a lakosságot. Magyarországon a szemüveget viselők többsége nincs tisztában szemüvegének UV szűrő képességével.
A program kapcsán kiadott közlemény szerint a Magyarországon egyre tudatosabban keresik a vásárlók az UV szűrős napszemüvegeket. Ezen a területen az ellenőrzés hiánya hívta létre az "Országos UV Teszt"-et. A Magyar Látszerész Szövetség és a Magyar Optikus Ipartestület fel kívánja hívni a figyelmet arra a fontos tényre, hogy a napszemüvegeken túl az optikai, dioptriával rendelkező szemüvegek UV szűrő képessége a jövőben ugyanolyan fontossággal bír mint a napszemüvegeké, valamint a kontaktlencsék UV szűrő képessége is előtérbe kerül. Az idei évben fő célként tűzték ki a napfényre sötétedő szemüveglencsék UV szűrűképességének mérését.
A "Országos UV Teszt" által kínált szolgáltatás ingyenes bevizsgálásból és szaktanácsadásból áll. Az üzletekben elhelyezett mérőműszerek megmutatják, hogy a bevizsgált szemüveg milyen védelmi képességgel rendelkezik. A bevizsgálás nem több, mint pár másodperc.
A résztvevő üzletek listája
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít