Egy brit felmérés szerint a nyugdíjasokkal jellemzően autó, illetve utasbiztosítás esetén is magasabb díjat fizettetnek, mindössze életkoruk miatt.
A Which? fogyasztóvédelmi szervezet elemzése kimutatta, hogy átlagosan évi 300 fonttal (több, mint 100 ezer forinttal) magasabb biztosítási díjat fizetnek az idős autóvezetők, illetve utazók, mint fiatalabb társaik. Egy éves kötelező gépjárműbiztosítás egy 75 éves autóvezető esetén 702 fontba, míg egy 85 éves esetén 1 2224 fontba kerül, vagyis 74 százalékkal magasabb, egyedül az életkorbeli különbség miatt.
Éves utasbiztosítás esetén szintén drasztikus különbségek vannak a díjak között: 74 éves biztosított esetén 383 fontba, míg egy 75 éves számára 707 fontba kerül ugyanaz a konstrukció.
A fogyasztóvédelmi szervezet szerint a biztosítók díjszabása igen hátrányosan érinti az időseket, akik sok esetben a magas árak miatt nem engedhetik meg maguknak a biztosítást, holott különösen nagy szükségük lenne rá.
Sok esetben - például gépjármű-biztosítás esetén - 81 év felett például már csak a biztosítási konstrukciók töredéke köthető meg. A kutatásban megfigyelt 98 utasbiztosítás közül pedig mindössze 5 nyújtott fedezetett 80 év felettiek számára.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza