Bár a gazdasági válság hatására kevesebben utaznak külföldre, a Netrisk.hu biztosítási portálon több mint 40 %-kal több utasbiztosítást kötöttek az idei nyáron, június elseje és július 31. között, mint egy évvel korábban. A növekedés azt is jelzi, hogy a külföldre indulók vélhetően nagyobb arányban biztosítják magukat a nyaralás idejére.
A Netrisk.hu statisztikája alapján a külföldi utazások időtartama gyakorlatilag változatlan, átlagos 10 nap. Drasztikusan nőtt ugyanakkor a nagyobb biztosítási fedezetet, kiemelt szolgáltatást nyújtó termékek népszerűsége: míg az exkluzív kategóriába sorolt biztosítások tavaly az értékesített kötvények mindössze 26 %-át adták, az idén június-júliusban ez az arány 40 %-ra ugrott. Az utazók mintegy 29 %-os arányban választották az átlagos fedezetet kínáló termékeket, miközben a minimális, illetve alapszíntű szolgáltatási szintnek megfelelő kötvények aránya a múlt évi 43 %-ról 30 %-ra esett vissza.
A Netrisk az idén tovább bővítette utasbiztosítási kínálatát. Jelenleg 12 biztosítótársaság 64 féle termékét köthetik meg a külföldre indulók a Netrisk.hu biztosítási portálon, az interneten keresztül. A nyaralásukat tervezők arra az esetre is biztosíthatják magukat, ha utazásuk meghiúsulna. Az útlemondás biztosítások népszerűsége - melyek meghatározott esetekben megtérítik a befizetett út árát - folyamatosan nő.
Az ügyfelek utasbiztosításra a nyaralás idején jelenleg átlagosan napi 887 forintot költenek a Netrisken kötött szerződések alapján. A legtöbben ma már bankkártyával egyenlítik ki a biztosítás díját. A bankkártyás fizetések aránya a múlt évi 72 %-ról 77 %-ra emelkedett. Az utasbiztosítások 20 %-áért inkább átutalással fizetnek, miközben a postai utánvét aránya ma már elenyésző: a tavaly júliusi 5,6 %-kal szemben ez év júliusában már csupán az ügyfelek 2 %-a választotta ezt a fizetési módot a Netrisken.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


