Bár a gazdasági válság hatására kevesebben utaznak külföldre, a Netrisk.hu biztosítási portálon több mint 40 %-kal több utasbiztosítást kötöttek az idei nyáron, június elseje és július 31. között, mint egy évvel korábban. A növekedés azt is jelzi, hogy a külföldre indulók vélhetően nagyobb arányban biztosítják magukat a nyaralás idejére.
A Netrisk.hu statisztikája alapján a külföldi utazások időtartama gyakorlatilag változatlan, átlagos 10 nap. Drasztikusan nőtt ugyanakkor a nagyobb biztosítási fedezetet, kiemelt szolgáltatást nyújtó termékek népszerűsége: míg az exkluzív kategóriába sorolt biztosítások tavaly az értékesített kötvények mindössze 26 %-át adták, az idén június-júliusban ez az arány 40 %-ra ugrott. Az utazók mintegy 29 %-os arányban választották az átlagos fedezetet kínáló termékeket, miközben a minimális, illetve alapszíntű szolgáltatási szintnek megfelelő kötvények aránya a múlt évi 43 %-ról 30 %-ra esett vissza.
A Netrisk az idén tovább bővítette utasbiztosítási kínálatát. Jelenleg 12 biztosítótársaság 64 féle termékét köthetik meg a külföldre indulók a Netrisk.hu biztosítási portálon, az interneten keresztül. A nyaralásukat tervezők arra az esetre is biztosíthatják magukat, ha utazásuk meghiúsulna. Az útlemondás biztosítások népszerűsége - melyek meghatározott esetekben megtérítik a befizetett út árát - folyamatosan nő.
Az ügyfelek utasbiztosításra a nyaralás idején jelenleg átlagosan napi 887 forintot költenek a Netrisken kötött szerződések alapján. A legtöbben ma már bankkártyával egyenlítik ki a biztosítás díját. A bankkártyás fizetések aránya a múlt évi 72 %-ról 77 %-ra emelkedett. Az utasbiztosítások 20 %-áért inkább átutalással fizetnek, miközben a postai utánvét aránya ma már elenyésző: a tavaly júliusi 5,6 %-kal szemben ez év júliusában már csupán az ügyfelek 2 %-a választotta ezt a fizetési módot a Netrisken.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Donald Trump üzenete a CPAC-re: barbárok ellen harcolunk - videó
- Gigászi fegyvercsomagot készít elő Amerika, de korai az ukrán öröm
- Súlyos adósságot görgetnek maguk előtt a közintézmények
- Börtönbe mehet az ukrán mezőgazdasági miniszter
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai