Bár a gazdasági válság hatására kevesebben utaznak külföldre, a Netrisk.hu biztosítási portálon több mint 40 %-kal több utasbiztosítást kötöttek az idei nyáron, június elseje és július 31. között, mint egy évvel korábban. A növekedés azt is jelzi, hogy a külföldre indulók vélhetően nagyobb arányban biztosítják magukat a nyaralás idejére.
A Netrisk.hu statisztikája alapján a külföldi utazások időtartama gyakorlatilag változatlan, átlagos 10 nap. Drasztikusan nőtt ugyanakkor a nagyobb biztosítási fedezetet, kiemelt szolgáltatást nyújtó termékek népszerűsége: míg az exkluzív kategóriába sorolt biztosítások tavaly az értékesített kötvények mindössze 26 %-át adták, az idén június-júliusban ez az arány 40 %-ra ugrott. Az utazók mintegy 29 %-os arányban választották az átlagos fedezetet kínáló termékeket, miközben a minimális, illetve alapszíntű szolgáltatási szintnek megfelelő kötvények aránya a múlt évi 43 %-ról 30 %-ra esett vissza.
A Netrisk az idén tovább bővítette utasbiztosítási kínálatát. Jelenleg 12 biztosítótársaság 64 féle termékét köthetik meg a külföldre indulók a Netrisk.hu biztosítási portálon, az interneten keresztül. A nyaralásukat tervezők arra az esetre is biztosíthatják magukat, ha utazásuk meghiúsulna. Az útlemondás biztosítások népszerűsége - melyek meghatározott esetekben megtérítik a befizetett út árát - folyamatosan nő.
Az ügyfelek utasbiztosításra a nyaralás idején jelenleg átlagosan napi 887 forintot költenek a Netrisken kötött szerződések alapján. A legtöbben ma már bankkártyával egyenlítik ki a biztosítás díját. A bankkártyás fizetések aránya a múlt évi 72 %-ról 77 %-ra emelkedett. Az utasbiztosítások 20 %-áért inkább átutalással fizetnek, miközben a postai utánvét aránya ma már elenyésző: a tavaly júliusi 5,6 %-kal szemben ez év júliusában már csupán az ügyfelek 2 %-a választotta ezt a fizetési módot a Netrisken.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








