Új direktbiztosítási szolgáltatót indított április elején az AEGON Magyarország, amely a jövőben internetes megoldásaival kíván élen járni a biztosítási piacon. Az AEGONdirekt.hu oldalon írásos megbízás nélkül, online módon lehet ezentúl gépjármű-, lakás- vagy éppen életbiztosítást kötni, és eddig ismeretlen típusú termékek is elérhetők lesznek. Az AEGON a most indított szolgáltatáscsomaggal meglévő értékesítési csatornáit egészíti ki, s idén közel 10 ezer, az AEGONdirekt.hu révén kötött szerződéssel kíván új, az internet világától nem elzárkózó ügyfélszegmensekhez eljutni.
Újdonságokkal a fejlődő piacon
A társaság sajtótájékoztatóján Zatykó Péter, az AEGON Magyarország vezérigazgatója többek között arról beszélt, a biztosító eddigi internes szolgáltatásain túl elérkezettnek látták az időt, hogy egy külön üzletág keretében, újszerű megoldásokkal és egyszerű hozzáféréssel könnyítse meg régi és új ügyfelei dolgát. Ezt a célt szolgálja a közel 250 millió forintos éves befektetéssel indított AEGONdirekt.hu, amely üzletági értelemben a csoport hatodik cégének nevezhető. A piac, amelyre az új társaság lép, növekvő, de még fejletlen piac: a tavaly kötött 520 000 darab szerződés 87%-át online alkuszok kötötték, és csak 13% kötődött közvetlenül a biztosítókhoz. A szerződéskötésekben leginkább a kgfb, az utasbiztosítás, a casco, és negyedikként a lakásbiztosítás járt élen, míg az életbiztosításokra ez a fajta értékesítés kevésbé volt jellemző.
Zatykó szerint a biztonság, kiszámíthatóság és nyugalom iránti igény különösen megnövekedett az elmúlt hónapokban, ezért a termékfejlesztésben olyan termékeket is útjukra szeretnének indítani, amelyek kizárólag online köthetők. A biztosítási kultúra fejlesztésében Magyarországon szerinte van még mit tenni, akár befektetésről, akár hitelfelvételről vagy a lehetőségek felméréséről van szó. Az AEGON ezen az online megoldásokkal is szeretne változtatni, ezt a célt szolgálja majd többek között a kifejezetten internetre szabott ügyfélszolgálat is.
Új csatorna, új termékek
Az AEGONdirekt.hu első üzleti évének tervszáma 10 ezer db szerződés. Az új csatornák nyitásával eddig mindig újabb ügyfélszegmenst tudott elérni a társaság, és remélik, ez idén is így lesz. Nem feltétlenül lesz minden termékük saját termék, az "élni és élni hagyni" elv alapján más biztosítókkal is együtt szeretnének működni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A biztosító az év folyamán több, egyedi élethelyzetre megoldást kínáló biztosítást is be fog vezetni, ilyen a családtervezéstől a baba megszületésén keresztül a gyermek élete során is segítséget nyújtó kismama-biztosítás, vagy éppen a beültethető chipkártya nélkül is igénybe vehető kisállat-biztosítás. A honlapon mindezen kívül már az indulás óta elérhetők az AEGON Magyarország Csoport nyugdíjpénztári és hiteltermékei is.
Kényelmi megoldások, könnyű tájékozódás
Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatója hangsúlyozta: közhely már, hogy az a cég, amelyik nincs fenn az interneten, nem is létezik. Ezen már túl kell lépni, az újhelyzetben ugyanis nem elég, hogy fent van egy vállalkozás a világhálón, jó honlappal kell az ügyfelek rendelkezésére állni.
Az új megoldások előnyei a következők szerint foglalhatók össze: könnyen kiszámolható biztosítási díj, online megköthető biztosítás, az ügyfelek chat formájában is feltehetik kérdéseiket a biztosító szakértőinek. Ez utóbbi igazi újdonságnak számít a piacon. Az ügyfél az interneten tájékozódhat a biztosítási feltételekről is, megismerheti a háttéradatokat, elolvashatja az adott termékekre vonatkozó híreket, cikkeket, valamint tippekkel, ötletekkel is segítenek a munkatársak az eligazodásban. Ezen felül még online kárbejelentésre is lehetőség lesz. A szerződés pedig írásbeli megbízás és elektronikus aláírás nélkül, kényelmesen, otthonról megköthető.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


