A kötelező gépjármű felelősség-biztosítások (gfb) piacán is rendkívül sikeres évet zár az idén az AEGON Magyarország biztosító. Múlt év november-decemberében több mint 110 ezer autós kötötte meg 2008. évi kötelező biztosítását cégünknél, köszönhetően szolgáltatásaink magas színvonala mellett a családokat támogató nagymértékű gyermek kedvezménynek, továbbá a közel 2,5 millió lakossági ügyfelünknek kínált további extra árengedménynek. A "győztes csapaton ne változtass" szlogenhez hűen az október 30.-án induló KGFB kampányban újfent a családok és a hűséges ügyfeleink számíthatnak a legnagyobb - akár 40 százalékos - díjkedvezményre.
Várakozásaink szerint a biztosítást váltók száma az idén a múlt évihez hasonlóan alakulhat. Tavaly az autósok mintegy 20 százaléka, 650 ezren kötöttek új szerződést. Ezt a várakozást látszik igazolni a Millward Brown Hungary piackutató és tanácsadó cég, az AEGON Magyarország megbízásából készült felmérése is, amely ezer, legalább középfokú végzettséggel rendelkező válaszadó véleményét tükrözi. A kutatás során minden ötödik megkérdezett nyilatkozott úgy, hogy a közeljövőben új kötelező biztosítást kíván kötni.
A felmérésből az is kiderül, hogy új szerződésük megkötéséhez a legtöbben a biztosítók ügyfélszolgálatát választják (a megkérdezettek 47 százaléka), míg a második helyen a biztosítási ügynökök általi személyes szerződéskötést (ezt a csatornát a válaszadók 39 százaléka választja) Emellett az előző évekhez hasonlóan várhatóan tovább nő az internet súlya a biztosításkötésben.
Az AEGON Magyarország 2009. évi tarifáiban várhatóak apróbb változtatások, amelyek közül lényeges, hogy társaságuknál még inkább előnybe kerülnek a kármentes előzménybiztosítással rendelkezők a károkozókkal szemben. Továbbá a KGFB mellé más biztosítást is az AEGON-hoz kötő ügyfeleink újabb extra kedvezményre számíthatnak. Azoknak, akik kötelező biztosításuk mellett a jövő év folyamán élet, lakás, vagy cascobiztosításukat is társaságunkhoz kötik, a gfb év végéig hátralévő díjának további 10 százalékát is elengedjük.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








