A kötelező gépjármű felelősség-biztosítások (gfb) piacán is rendkívül sikeres évet zár az idén az AEGON Magyarország biztosító. Múlt év november-decemberében több mint 110 ezer autós kötötte meg 2008. évi kötelező biztosítását cégünknél, köszönhetően szolgáltatásaink magas színvonala mellett a családokat támogató nagymértékű gyermek kedvezménynek, továbbá a közel 2,5 millió lakossági ügyfelünknek kínált további extra árengedménynek. A "győztes csapaton ne változtass" szlogenhez hűen az október 30.-án induló KGFB kampányban újfent a családok és a hűséges ügyfeleink számíthatnak a legnagyobb - akár 40 százalékos - díjkedvezményre.
Várakozásaink szerint a biztosítást váltók száma az idén a múlt évihez hasonlóan alakulhat. Tavaly az autósok mintegy 20 százaléka, 650 ezren kötöttek új szerződést. Ezt a várakozást látszik igazolni a Millward Brown Hungary piackutató és tanácsadó cég, az AEGON Magyarország megbízásából készült felmérése is, amely ezer, legalább középfokú végzettséggel rendelkező válaszadó véleményét tükrözi. A kutatás során minden ötödik megkérdezett nyilatkozott úgy, hogy a közeljövőben új kötelező biztosítást kíván kötni.
A felmérésből az is kiderül, hogy új szerződésük megkötéséhez a legtöbben a biztosítók ügyfélszolgálatát választják (a megkérdezettek 47 százaléka), míg a második helyen a biztosítási ügynökök általi személyes szerződéskötést (ezt a csatornát a válaszadók 39 százaléka választja) Emellett az előző évekhez hasonlóan várhatóan tovább nő az internet súlya a biztosításkötésben.
Az AEGON Magyarország 2009. évi tarifáiban várhatóak apróbb változtatások, amelyek közül lényeges, hogy társaságuknál még inkább előnybe kerülnek a kármentes előzménybiztosítással rendelkezők a károkozókkal szemben. Továbbá a KGFB mellé más biztosítást is az AEGON-hoz kötő ügyfeleink újabb extra kedvezményre számíthatnak. Azoknak, akik kötelező biztosításuk mellett a jövő év folyamán élet, lakás, vagy cascobiztosításukat is társaságunkhoz kötik, a gfb év végéig hátralévő díjának további 10 százalékát is elengedjük.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget
- Húsvétkor változik a hétvégi kamionstop
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát