Az előzetes információk alapján éles árversenyre, és új konstrukciók megjelenésére is számíthatnak az autósok az október 30.-val induló kötelező biztosítási kampányban.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (gfb) megkötésének időszaka évről évre erősebb versenyt hoz a biztosítótársaságok között, melynek köszönhetően a gfb tarifák folyamatosan csökkentek nem csak a kisebb biztosítási egyesületeknél, de a piacvezető biztosítótársaságoknál is. A szezonális kedvezmények nyomán a gfb díjak a kampány időszakban akár 30 százalékkal is alacsonyabbak lehetnek, mint a kampányon kívül.
A Pénzügyminisztérium törvénymódosítási tervei alapján elképzelhető, hogy az idei lesz az utolsó kötelező biztosítási kampány. A szezon esetleges eltörlése a díjverseny csökkentését hozhatja a jövőben, erősítheti viszont az árversenyt az idei kampány során. Az autósoknak ezért most különösen érdemes lesz figyelmet fordítaniuk a 2009-es gfb tarifákra.
A piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál várakozásai szerint az idei kampány minden korábbinál élesebb versenyt hozhat. Emellett várhatóan tovább nő az internet piaci részesedése a biztosításközvetítésben. Tavaly 650 ezer autós (flotta szerződések nélkül) váltott kötelező biztosítást, amiből 260 ezren on-line szerződtek át, az internetes biztosításközvetítők piaci részesedése tehát csaknem megduplázódott a múlt évben, és elérte a 40 százalékot. A Netrisk.hu ebből 130 ezer átszerződést intézett, ami az on-line kötések 50 százaléka, de immár a teljes piaci forgalmon belül is kiemelkedő, 20 százalékos részesedést jelent. Tíz biztosítást váltó autósból tehát kettő társaságunk szolgáltatását vette igénybe 2007 novemberében.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke