Reálisak voltak a Genertel korábbi várakozásai, mely szerint a MÁV ÁBE volt ügyfeleinek jelentős része új biztosítójaként az első magyar direktbiztosítót választja. Az előzetes adatok alapján több mint 28.000 MÁV ÁBE ügyfél kötötte meg új kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását a Genertelnél. A biztosító számításai szerint az átkötési időszak egyértelmű nyertese a Genertel.
Minden valószínűséggel a Genertel sikerében az is közrejátszott, hogy a váltási időszak az augusztusi üdülési szezonban volt, és mindössze 2 hét állt rendelkezésre új szerződés megkötésére. A telefonon és interneten gyorsan intézhető, kedvező díjú direktbiztosító így kézenfekvő választásnak bizonyult a volt MÁV ÁBE ügyfelei körében is.
A direktbiztosítói modell a magyar piacon korábban ismeretlen fogalom volt, de ma már elmondható, hogy a biztosítási piac legfiatalabb szereplője által bevezetett értékesítési forma elnyerte az ügyfelek tetszését, hiszen eddig is már sokan választották az új biztosítói modell kínálta kedvező árazású termékeket. A direktbiztosító létjogosultságát a 28 ezres új ügyfélszám is igazolja
A MÁV ÁBE-től "átigazolt" ügyfélkörrel együtt a Genertel kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási állománya megközelíti a 100.000-et, ami különösképpen figyelemre méltó darabszám, ha az első magyar direktbiztosító megalakulása óta eltelt csekély időt tekintjük.
Így elmondható, hogy a Genertel, egy éves fennállása óta a gépjármű biztosítási piac markáns szereplőjévé nőtte ki magát.
"Erről a "kis kampányidőszakról" is elmondható, hogy a társaságunkat választó ügyfelek előre összehasonlították díjukat, majd kötési szándékkal jelentős számban közvetlenül a Genertelhez fordultak. A Genertelnél néhány perc alatt megköthető a kötelező biztosítás telefonon és interneten keresztül egyaránt. A MÁV ÁBE állományában sok olyan ügyfél is váltani kényszerült, aki több éves hűséges ügyfélként bízott az egyesületben. Ők elsősorban azt az új partnert keresték, amelynél a kedvező ár mellett hosszú távon el tudják képzelni biztosításukat. A Genertel bízik abban, hogy a novemberi halasztott időszakban a most "megállapodott" ügyfelek a Biztosító stabil partnerei maradnak." - nyilatkozta Sebestyén László, a Genertel Biztosító Zrt. értékesítési igazgatója.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml