Péntek éjfélig 58 ezren kötöttek új kötelező biztosítást a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portálon a MÁV Biztosító Egyesület korábbi ügyfelei közül. Az Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének legutolsó nyilvános közlése alapján a MÁV Biztosítónál kötelező biztosítással rendelkező magánszemélyek többsége, mintegy 110 ezer autós szerződött új biztosítótársasághoz augusztus 16-ig. Közülük tehát minden második ügyfél a Netrisk.hu biztosítási portált választotta.
A 14 biztosító közül portálunkon a Genertelt a MÁV ügyfeleinek 22 százaléka, a K&H Biztosítót 20 százalékuk választotta, míg a KÖBE az új szerződések 13 százalékát szerezte meg. A most kötött kötelező biztosítások éves átlagdíja ugyanakkor lényegesen magasabb, mint múlt év novemberében kötött szerződéseké: az akkori 30 ezer forinttal szemben 46 ezer forint, amit csak részben indokol az olcsó MÁV biztosítások kiesésének. A másik meghatározó ok, hogy több biztosítótársaság a novemberi váltási időszakban külön kedvezményeket alkalmaz, amelyek év közben már nem érvényesek. A most biztosítót váltott MÁV ügyfelek jelentős részének ezért novemberben várhatóan ismét érdemes lehet újrakötni kötelezőjét.
Azok a MÁV ügyfelek, akik a péntek éjfélkor lejáró határidőt elmulasztották, számolniuk kell azzal, hogy jogi lehetőségük sem lesz az általuk esetleg okozott kárt a MÁV Biztosító Egyesületre hárítani. Bónusz fokozatukat ugyanakkor érvényesíteni tudják leendő új biztosítójuknál, ha a korábbi MÁV kötelező biztosításuk legalább augusztus 15-ig díjrendezett.
A Netrisk.hu portálon a MÁV volt ügyfelei továbbra is megköthetik új kötelező biztosításukat, ha az elmúlt két hétben ezt bármilyen okból nem tették meg. Társaságunk egyelőre a MÁV Teleinfo (06-1-577-6255) vonalat is tovább üzemelteti.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje