A Netrisk.hu biztosítási portálon utasbiztosítást vásárlók többsége, 74 százaléka tíz-húsz millió forintos egészségbiztosítási fedezetet nyújtó, "középkategóriás" utasbiztosítással indul külföldre. Továbbra is nagy számban vannak ugyanakkor, akik a legalacsonyabb biztosítási díjat választják. Minden ötödik ügyfél minimális, 2-3 millió forint értékű utasbiztosítást köt, míg az akár 100 millió forintot meghaladó egészségbiztosítási fedezetet garantáló exkluzív szolgáltatásokra a külföldre indulók alig 7 százaléka tart igényt.
A Netrisk.hu összesítése szerint a külföldi utazások átlagos időtartama nyolc nap, utasbiztosításra pedig az interneten szerződők ebben az időszakban fejenként 3074 forintot költenek. Biztosítási díjukat a legtöbben (72 százalék) bankkártyával, további 21 százalékuk pedig banki átutalással rendezi. Postai utánvéttel, vagy készpénzzel ma már csupán százból heten fizetnek. Az utasbiztosítás megkötésére jellemzően az indulás előtti héten, hat nappal a nyaralás előtt kerül sor.
Az interneten utasbiztosítást kötők száma - a casco és kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokhoz hasonlóan - dinamikusan nő, a legtöbb szerződést ugyanakkor továbbra is utazási irodákban kötik, ahol az utasbiztosítási termékek kínálata még ma is erősen korlátozott. Holott az utasbiztosítások árában, de leginkább szolgáltatásában rendkívül nagyok lehetnek a különbségek.
Egy négytagú, két kiskorú gyermekkel utazó család legolcsóbb utasbiztosítása a Netrisk.hu portálon nyolc napra 7 ezer, a legdrágább 25 ezer forint, ami nem egész négyszeres árkülönbség. A két kötvényhez kapcsolódó egészségbiztosítási fedezet értéke ugyanakkor a "fapados" és "top" kategória között több mint hatvanszoros jelenleg.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít