
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
A Conning Research & Consulting jelentése szerint az idei évben az élet és nem-élet üzletág összesen 29,9 milliárd dolláros nettó működési eredményt könyvelhet el az Amerikai Egyesült Államokban. Ez 9 százalékos emelkedést jelent 2006-hoz képest.
A tanácsadó és kutató cég előrejelzése szerint a biztosítók teljesítménye a 2007-2009-es időszakban erős marad, azonban nem éri el a 2003-2005-ös rekordnyereség-szintet. A működési eredmény 2008-ban várhatóan 2 százalékot emelkedik majd, s így eléri a 30,6 milliárd dollárt, 2009-ben pedig tovább lassul, a növekedés 1 százalékos lesz, az eredmény pedig 30,8 milliárd dollár.
Várhatóan a szektor cégeinek működési eredményből számolt nyereséghányada idén kis mértékben emelkedik majd, így lesz 4,8 százalékos, majd jövőre visszaesik 4,5 százalékra, 2009-ben pedig 4,3 százalékra.
Az elemzés szerint a csupán a járadékbiztosítások ebben az évben 7,5 milliárd dolláros működési nyereséget biztosítanak a tavalyi 7 milliárd dollár után, s ez a szint várhatóan így is marad a következő két év során.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot