Az augusztus 20-i rendezvényeknél lassan menetrendszerűen bekövetkező vihart követően idén az Allianz Hungáriához eddig több mint 1400 db kárbejelentés érkezett, a becsült kárráfordítás 150 millió forint körül van.
Ez a vihar szerencsére jóval enyhébb volt, és kevesebb kárt okozott, mint a tavalyi. A szél, eső, jégeső leginkább az épületek tetőszerkezetében és vakolatában okozott kárt, de a villámcsapás és annak indukciós hatása, valamint az óriási eső miatti beázás is nagy károkat okozott. Az első felmérések alapján a vagyoni kár meghaladja a 66 millió forintot. Gépjárműkárokból majd' 140 bejelentés érkezett, itt közel 30 millió forint a becsült kárösszeg. Mezőgazdasági területen a kártartalék 50 millió forint körül van.
A károk számát tekintve Budapestet és környékét sújtotta leginkább a vihar, de például a mezőgazdaság leginkább Vas és Zala megyékben, illetve Észak-Magyarországon érezte a vihar hatásait, itt főleg a jég- és a villámcsapás okozott károkat.
A károk felmérése és az adatok feldolgozása folyamatos, az Allianz Hungária a lehető leggyorsabban megtéríti a károkat. A kisebb összegű lakás- és lakóközösségi viharkárok esetében az ügyfelek rendelkezésére áll a telefonos kárrendezés, amivel kiváltható a helyszíni szakértői szemle. Így a kárbejelentést, majd a kárszakértői telefonos egyeztetést követően akár egy nap alatt folyósítható a kártérítés. A társaság a komolyabb károk felmérését követően is azonnal intézkedik a kifizetésekről a gyors helyreállítás érdekében.
Az Allianz Hungária továbbra is várja a bejelentéseket telefonos ügyfélszolgálatán (06-40-421-421), a www.allianz.hu honlapon vagy személyesen az Allianz Hungária legközelebbi fiókjában.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








