A természeti károkkal zsúfolt 2006. év még az utolsó napra is tartogatott egy kellemetlen meglepetést, földrengés formájában. Az Allianz Hungária várja ügyfelei jelzéseit, és folyamatosan dolgozza fel a kárbejelentéseket.
A 2006. december 31-én délután történt földrengéssel kapcsolatban az Allianz Hungária Biztosítónál eddig 128 kárt jelentettek az ügyfelek, túlnyomórészt Budapestről, de Gyömrőn és Pécelen is sok kárt okozott a fölrengés. Bár a híradások szerint a rengés főleg Pest megyét rázta meg, az ország majd minden részéről érkeztek eddig kisebb-nagyobb károkról jelentések.
Az eddigi károk becsült összege 29 millió forint körül mozog, de természetesen a kárbejelentések száma még nőhet.
Az Allianz Hungária kárszakértői folyamatosan dolgozzák fel a beérkezett kárbejelentéseket, a károkat a helyszínen mérik fel. A biztosító munkatársai folyamatosan készenlétben vannak, hogy a károsultaknak is megfelelő, előre egyeztetett időpontban tekinthessék meg a helyszínt. Ha szükséges lesz, a szakértők esetleges átcsoportosításáról a kárbejelentések számának változása alapján dönt a társaság.
Az Allianz Hungária valamennyi csatornán várja ügyfelei kárbejelentéseit: telefonos ügyfélszolgálatán a (helyi tarifával hívható) 06-40-421-421-es számon, az interneten a www.allianz.hu honlapcímen vagy személyesen az Allianz Hungária legközelebbi fiókjában.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban