Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Annak ellenére, hogy az autósok többsége pozitív változásnak tartja, hogy szeptembertől nem kell fizetni online és applikáción keresztül történő autópályamatrica-vásárlásakor kényelmi díjat, tízből három esetben nem annak létezése, hanem maga tranzakció kényelme és gyorsasága volt a döntő szempont - derült ki egy új felmérésből.
A Simple alkalmazás felhasználói körében végzett felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók döntő többsége már online vagy alkalmazáson keresztül vásárolják meg az autópályamatricákat: a parkolásra és autópályamatrica-vásárlásra is alkalmas Simple applikáció felhasználói körében végzett felmérésből[1] az olvasható ki, hogy minden második felhasználó (45%) applikáción keresztül, minden negyedik (27%) pedig online felületen intézi a beszerzést.
Vásárlásra egyébként a megkérdezettek 54 százaléka évente több alkalommal is sort kerít, míg a második legnagyobb csoport (36%) azoké, akik egy esztendőben csak egy alkalommal vesznek matricát a közel 2 000 kilométernyi díjköteles magyar autópályarendszerre.
Sokan váltanának benzinkútról online vagy appos vásárlásra
A felmérés egyik meglepő tanulsága az volt, hogy a válaszadók 30 százalékát nem befolyásolta a kényelmi díj abban, hol vesz matricát: őket kizárólag a kényelem vezérelte a döntés meghozatalakor. A kényelem és gyorsaság egyébként messze a legfontosabb szempontnak bizonyult a matricavásárlást befolyásoló tényezők között: a megkérdezettek 54 százaléka jelölte meg ezt első helyen, míg a megbízhatóságot csupán 25 százalék tartotta a leglényegesebbnek.
Szintén 30 százalékot tett ki azok aránya a felmérésben, akik nem fognak változtatni vásárlási szokásaikon amiatt, hogy szeptembertől megszűnik az autópályamatrica-vásárláskor felszámolt kényelmi díj. Ugyanakkor a résztvevők 39,5 százaléka mutatkozott nyitottnak arra, hogy ezután kipróbálja a matricavásárlást az interneten vagy applikáción keresztül.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Úgy tűnik, a kényelmi díj eltörlése az appos és online vásárlás felé terelheti a felhasználókat, hiszen maga a döntés osztatlan sikert aratott: a válaszadók 85 százaléka tartotta ezt pozitív változásnak
– szögezte le Szabó Gergő marketing-és Simple termékfejlesztési vezető. Szerinte a felmérés is alátámasztotta azt a tapasztalatot, hogy a vásárlók többsége a legkényelmesebb, leggyorsabb és legmegbízhatóbb megoldást választja, ha autópályamatrica- beszerzésére kerít sort.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








