Kíváncsiak voltunk, vajon alkalmas-e családi használatra az EV9 kistestvére. És mit keres egy vágódeszka az utastérben? Cikkünkből kiderül.

Jelentős áremeléseket hajtott végre modelljein a Suzuki, nemcsak a legolcsóbb Swiftért, de a slágermodell Vitaráért és S-Crossért is százezrekkel többet kell fizetni. A kínálatból ráadásul a másik olcsó modell, az Ignis el is tűnt.
Megdrágult a legolcsóbb új Suzuki Magyarországon - szúrta ki a hvg.hu. A lap szerint amikor tavaly megjelent a vadonatúj Swift, akkor az alapváltozat a 4 hengeres elődmodell 5,83 forintos, kedvezményes alapárával szemben a 3 hengeres újabb verzió hűségkedvezménnyel 6,13 millió forinton nyitott. Később 6,3 millióra emelték az árát, most pedig már legkevesebb 6,57 millió forintot kell kifizetni az új Swiftért - ha igénybe vettük a Suzuki tagságot is.
Ennyi pénzért a GL alapfelszereltségű, ötfokozatú kéziváltós, elsőkerekes példány vehető meg, aki a füllextrás, GLX kivitelű, összkerekes, CVT automata váltós Swiftet szeretné, annak több mint 8 millió forintot kell leszurkolnia.
Sőt, mint a Pénzcentrum gyors csekkolása után kidereült, a Vitara és az S-Cross is drágább lett: előbbi a január végi állapotok szerint kedvezmények nélkül 9 090 000 forintba került, most viszont 9 440 000 forintos alapár szerepel a hivatalos weboldalon. Az S-Cross bő egy hónapja még 9 550 000 forintba került, most viszont 9 900 000 forintért lehet legkevesebb megvenni kedvezmények nélkül! Ja, és eltűnt a kínálatból a márka másik kisautója, az Ignis, amely decemberben még a legolcsóbbak toplistáján is szerepelt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


