Olyan erős szél van Romániában, hogy leállították a drótkötélpályákat a Fogarasi-havasokban, és több turista a Bilea-tó környéki menedékházakban rekedt.
Azonnali intézkedéseket tesz a Budapesti Közlekedési Központ Tarlós István főpolgármester utasítására a fővárosi közúti közlekedési helyzet javításáért.
A BKK ennek alapján hétfőtől három forgalmi sávot biztosít az Árpád hídon Pest felé a reggeli csúcsidőszakban, a hídon a 34-es, a 106-os és 26-os busz pedig nem áll meg a margitszigeti bejárónál munkanapokon. A Lajos utcában, Pesthidegkút több pontján, a Kiskörút egy részén és a Nagykörúton is áthangolják a közlekedési lámpákat, megnyújtják a zöld jelzés időtartamát. Tarlós István ezzel kapcsolatban közölte, hogy a Nagykörúton november végéig hajtják végre az áthangolást, ami az autósoknak jelentős javulást hoz, de a villamosok sem kerülnek hátrányba.
További intézkedésként az Erzsébet híd pesti oldalán november elejéig kétszer két sávot biztosítanak az autósoknak, sűrítik a szentendrei (5-ös) HÉV járatait, a 63-as, a 157-es és a 257-es buszt terelve közlekedtetik, és megszüntetik az Október huszonharmadika és az Irinyi utca egy szakaszán a buszsávot. Emellett a Budapesti Rendőr-főkapitányság hat helyszínen segíti forgalmat, a hűvösvölgyi P+R parkolót pedig a Zsemlye utcai híd felújításának végéig, várhatóan október 31-éig ingyenessé teszik.
Kérdésre válaszolva Tarlós István elmondta: annak érdekében, hogy a kivitelezés okozta forgalmi nehézségeket ellensúlyozzák és a közösségi közlekedés használatát ösztönözzék, a városvezetés jövőre nem tesz javaslatot tarifaemelésre.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








