A virsli áránál érdemi csökkenésre csak hónapok múlva lehet számítani, hiába indult már el lefelé a sertésár a termékpályán.
Egyre erősebben vannak jelen az áruházláncok a műszakicikk-piacon, saját márkás termékeikkel. Néhány hónapja az Auchan indította el műszaki termékcsaládját, de a Tesco sem tétlenkedik.
A hírek szerint csúcsmobilt dob piacra a Tesco. Az áruházlánc brit vezérigazgatója, Philip Clarke a BBC-nek nemrég elmondta, hogy a Tesco saját márkás táblagépe után, szeptembertől kezdik el értékesíteni felső kategóriás okostelefonjukat - igaz, egyelőre csak Nagy-Britanniában.
A vezérigazgató elmondása szerint az új, Android operációs rendszerrel működő Tesco-mobil a piac egyik csúcskészülékéhez, a Samsung Galaxy 5-höz fog hasonlítani - az ára azonban jóval alacsonyabb lesz.

Nem a Tesco az egyetlen áruházlánc, amely saját műszaki termékcsaláddal próbálkozik.Mint arról a Pénzcentrum.hu is beszámolt, az Auchan Magyarországon is piacra dobta Qilive márkájú termékeit. A márka kínálatában a kis és nagy háztartási gépek, az audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői is megtalálhatóak.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








