Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A szeptemberrel együtt a naptári ősz is beköszöntött, ha a meteorológiai még nem is. A hőség még mindig gyötör, miközben már az iskola is dübörög. Ezek együttes hatása meglátszik a hét legnépszerűbb keresései között is, ugyanis az akcióhősöktől a haltápig megjelentek termékek az érdeklődési top 10-ben.
Az előző hetekhez képest az akcióhős figurák keresései közel háromszorosára ugrottak az Árukeresőn, aminek egyik oka lehet, hogy a Mennydörgők c. amerikai Marvel-film nemrég került fel a Disney+ kínálatába. Majdnem hasonló, több mint kétszeres növekedést értek el az övek, amiket az autós napvédők követnek – utóbbi kétségtelenül az utolsó nyári hajrák jeleként. Az iskolába való visszatérés eredménye lehet, hogy a furulyák (125%), számológépek (111%) és gyerek hátizsákok (86%) iránti érdeklődés is növekedett, és többen akváriumi kedvenceikről sem feledkeztek meg, ugyanis a haltápok nőttek 85%-kal.
Többek előtt már az őszi lakomák lebeghetnek szem előtt, ugyanis a kolbásztöltők és kiegészítőik, valamint az ipari hűtőszerkények közel kétszer népszerűbbek voltak a nyár utolsó heteihez képest. Az őszeleji, igen eklektikus top 10 utolsó tagja a szintén kétszer népszerűbb plazmavágó, ami a rossz idő elől a műhelybe menekülők számára lehet ideális szerszám.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








