Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Idén már hatodik alkalommal csökkentette a Lidl bizonyos termékcsoportok árát, korábban jelentősen olcsóbbak lettek a tejtermékek vagy a tojás, most pedig a vegyiáruk és szépségápolási termékek következnek a sorban: van olyan mosószer, amely több mint 20%-kal lett olcsóbb, mint korábban. A kormányzati árrésstop által alig érintett zöldség- és gyümölcskínálatban is látványos árcsökkenés tapasztalható, van olyan paradicsom, amelyért ötödével kevesebbet kell fizetnie a vásárlóknak. Az állandó akciók is megmaradtak: például a népszerű „Halpéntek” kezdeményezésben péntekenként továbbra is 15%-os kedvezménnyel lehet vásárolni egészséges hal- és tenger gyümölcsei termékeket.
A Lidl év eleje óta több körben jelentett be jelentős árcsökkentést bizonyos termékcsoportokban, május közepén már a hatodik nagy árleszállítással találkozhatnak a boltokban a vásárlók. Az egyik leglátványosabb változás a tojás esetében tapasztalható: az áprilisi árzuhanás eredményeként a magyar vásárlók körében népszerű
M-es méretű tojások ára átlagosan 8%-kal csökkent, de volt olyan termék, ami 11%-kal került kevesebbe.
A 30 darabos kiszereléseket az árcsökkentés eredményeként jelentős, 200 forintos kedvezménnyel vehették meg a vásárlók – tájékoztatta a vállalat a Pénzcentrumot.
Februárban az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkentette a Lidl. 30 termék lett olcsóbb, átlagosan 4%-kal, de a vásárlók körében közkedvelt 2,8%-os ESL PET palackos tej 10%-kal, a 250 grammos sós vaj ára pedig még ennél is nagyobb mértékben, 12%-kal mérséklődött.
A kormányzati árréstop alig érinti a zöldség- és gyümölcskínálatot, egyedül a fokhagyma és a késői burgonya tartozik a rendelkezés hatálya alá.
Az áruházláncban ennek ellenére több mint 20-féle paradicsomfajta és kiszerelés ára lett kedvezőbb tavasszal.
Az árcsökkentés mértéke átlagosan 8%-os volt, azonban az 500 grammos datolya paradicsom és a kilós kiszerelésű hamburger paradicsom 17%-kal, míg a 200 grammos bio datolyacherryparadicsom 21%-kal lett olcsóbb. Az áruházlánc kínálatában egyes saláták ára is csökkent, melyeket most 21 százalék kedvezménnyel lehet megvásárolni, így a fejessaláta gyökérhez is olcsóbban juthatunk hozzá. Az egészséges, friss zöldség- és gyümölcskínálathoz való hozzáférés javítása azért is kiemelkedően fontos, mert az OECD adatai szerint a magyar felnőttek csupán harmada fogyaszt naponta friss zöldséget, amellyel sereghajtók vagyunk Európában.
Az áruházlánc vásárlói május közepétől az élelmiszerek mellett a drogériás termékekhez is kedvezőbb áron juthatnak hozzá: több szépségápolási termék és vegyiáru árát is jelentős mértékben mérsékelte: tucatnyi árucikket, köztük mosószereket, samponokat, tusfürdőket és különféle tisztítószereket lehet minimum 20%-kal olcsóbban megvásárolni, ami a legtöbb termék esetében több száz forintos megtakarítást jelent.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Így például a 2,7 literes Bonux Folyékony mosószer közel 1000 forinttal, a 4 literes Ultra Free Extra Universal folyékony mosószer több mint 500 forinttal lett olcsóbb.
Az állandó akciók sem maradnak el, a „Szuper ár” és az „Őrületes Lidl ár” táblával jelzett árucikkek mindig extra kedvezményt nyújtanak, de gyakran előfordulnak a kettőt fizet, hármat vihet lehetőségek is. Az XXL-termékekkel is sokat lehet megtakarítani, hiszen ezeknek kilogrammra vetített ára kedvezőbb a normál kiszerelésű termékekhez képest. A Lidl Plus applikáció is további lehetőséget biztosít a spórolásra:
májusban például egy úgynevezett villámakció keretén belül 40%-os kedvezménnyel vásárolhatnak meg naponta egy terméket az alkalmazás használói.
A népszerű „Halpéntek” kezdeményezésben péntekenként továbbra is 15%-os kedvezménnyel lehet vásárolni egészséges hal- és tenger gyümölcsei termékeket, a kiemelt boltokban ráadásul fenntartható módon csomagolásmentesen, lédig formában is.
Címlapkép: Lidl Magyarország
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








