A karácsonyi halvásárlás sok háziasszony rémálma, de idén könnyebb a helyzet: egy interaktív halértékesítési térkép mutatja, hol lehet friss pontyot, harcsát és süllőt beszerezni közvetlenül...
Legendás olasz üdítőitallal tarolna a Lidl: elsőként kapható náluk, 399 forintos diszkontáron
Új olasz üdítőmárka jelenik meg a Lidl magyarországi kínálatában: érkezik a legendás Lemonsoda. Az 1940-es évek óta népszerű ital citromos és mojito ízesítésben is elérhető lesz az üzletlánc polcain.
Új márkát vezet be Magyarországi üzleteiben a Lidl: nem mást kezdenek árulni, mint a legendás olasz üdítőmárka, a Lemonsoda termékeit - szúrta ki a Pénzcentrum a friss akcíiós kiadványban.
Nevével ellentétben a vállalat nem csak citromos üdítőket gyárt, a jövő hétfőtől érvényes akcióban a citromos mellett a mojito ízesítésű italuk is 399 forintba fog kerülni a diszkontláncnál - plusz az 50 forintos betétdíj.
Olaszországban imádják
Lemonsoda az 1940-es évek végén született Milánóban, és mára az egyik legismertebb olasz üdítőmárkává nőtte ki magát. Az eredeti citromos ízesítésű ital mellett a kínálat az évek során kibővült: megjelentek a narancsos Oransoda, a grapefruit alapú Pelmosoda, a tonikos Lemonsoda Zero, a cukormentes változatok, valamint a Mojito-szerű, mentás-citromos ízű verziók is. A márka az alkoholmentes, de koktéljellegű italokat is felvette a portfóliójába, Soda Drinks néven. A termékek különböző kiszerelésekben kaphatók, jellemzően dobozban vagy palackban.
A Lemonsoda népszerűségének titka az üde, természetes citrusíz, a fiatalos arculat és az olasz életérzést sugárzó márkakommunikáció ötvözete. Olaszországban széles körben elérhető a szupermarketekben, bárokban és éttermekben, de exportpiacokon is egyre nagyobb sikert arat, különösen a nyári hónapokban. A limitált kiadású, művészi vagy tematikus csomagolások – például anime inspirálta dizájnok – tovább növelik a márka iránti vonzalmat, különösen a fiatalabb fogyasztók körében.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A márka többször is gazdát cserélt az évek során: eredetileg a Saga cég hozta létre, majd a Campari Group tulajdonába került, jelenleg pedig a Royal Unibrew birtokolja. Az új tulajdonos célja, hogy a Lemonsodát nemzetközi szinten is tovább erősítse, miközben megőrzi a márka eredeti olasz karakterét. A Lemonsoda így a hagyomány és a modern frissesség találkozásaként ma is fontos szereplő az üdítőitalok piacán.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








