Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Legendás olasz üdítőitallal tarolna a Lidl: elsőként kapható náluk, 399 forintos diszkontáron
Új olasz üdítőmárka jelenik meg a Lidl magyarországi kínálatában: érkezik a legendás Lemonsoda. Az 1940-es évek óta népszerű ital citromos és mojito ízesítésben is elérhető lesz az üzletlánc polcain.
Új márkát vezet be Magyarországi üzleteiben a Lidl: nem mást kezdenek árulni, mint a legendás olasz üdítőmárka, a Lemonsoda termékeit - szúrta ki a Pénzcentrum a friss akcíiós kiadványban.
Nevével ellentétben a vállalat nem csak citromos üdítőket gyárt, a jövő hétfőtől érvényes akcióban a citromos mellett a mojito ízesítésű italuk is 399 forintba fog kerülni a diszkontláncnál - plusz az 50 forintos betétdíj.
Olaszországban imádják
Lemonsoda az 1940-es évek végén született Milánóban, és mára az egyik legismertebb olasz üdítőmárkává nőtte ki magát. Az eredeti citromos ízesítésű ital mellett a kínálat az évek során kibővült: megjelentek a narancsos Oransoda, a grapefruit alapú Pelmosoda, a tonikos Lemonsoda Zero, a cukormentes változatok, valamint a Mojito-szerű, mentás-citromos ízű verziók is. A márka az alkoholmentes, de koktéljellegű italokat is felvette a portfóliójába, Soda Drinks néven. A termékek különböző kiszerelésekben kaphatók, jellemzően dobozban vagy palackban.
A Lemonsoda népszerűségének titka az üde, természetes citrusíz, a fiatalos arculat és az olasz életérzést sugárzó márkakommunikáció ötvözete. Olaszországban széles körben elérhető a szupermarketekben, bárokban és éttermekben, de exportpiacokon is egyre nagyobb sikert arat, különösen a nyári hónapokban. A limitált kiadású, művészi vagy tematikus csomagolások – például anime inspirálta dizájnok – tovább növelik a márka iránti vonzalmat, különösen a fiatalabb fogyasztók körében.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A márka többször is gazdát cserélt az évek során: eredetileg a Saga cég hozta létre, majd a Campari Group tulajdonába került, jelenleg pedig a Royal Unibrew birtokolja. Az új tulajdonos célja, hogy a Lemonsodát nemzetközi szinten is tovább erősítse, miközben megőrzi a márka eredeti olasz karakterét. A Lemonsoda így a hagyomány és a modern frissesség találkozásaként ma is fontos szereplő az üdítőitalok piacán.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








