Német, olasz és lengyel nyomásra az EU feladta korábbi terveit: nem tiltják ki teljesen a belső égésű motorokat 2035-től Európából.
Legendás olasz üdítőitallal tarolna a Lidl: elsőként kapható náluk, 399 forintos diszkontáron
Új olasz üdítőmárka jelenik meg a Lidl magyarországi kínálatában: érkezik a legendás Lemonsoda. Az 1940-es évek óta népszerű ital citromos és mojito ízesítésben is elérhető lesz az üzletlánc polcain.
Új márkát vezet be Magyarországi üzleteiben a Lidl: nem mást kezdenek árulni, mint a legendás olasz üdítőmárka, a Lemonsoda termékeit - szúrta ki a Pénzcentrum a friss akcíiós kiadványban.
Nevével ellentétben a vállalat nem csak citromos üdítőket gyárt, a jövő hétfőtől érvényes akcióban a citromos mellett a mojito ízesítésű italuk is 399 forintba fog kerülni a diszkontláncnál - plusz az 50 forintos betétdíj.
Olaszországban imádják
Lemonsoda az 1940-es évek végén született Milánóban, és mára az egyik legismertebb olasz üdítőmárkává nőtte ki magát. Az eredeti citromos ízesítésű ital mellett a kínálat az évek során kibővült: megjelentek a narancsos Oransoda, a grapefruit alapú Pelmosoda, a tonikos Lemonsoda Zero, a cukormentes változatok, valamint a Mojito-szerű, mentás-citromos ízű verziók is. A márka az alkoholmentes, de koktéljellegű italokat is felvette a portfóliójába, Soda Drinks néven. A termékek különböző kiszerelésekben kaphatók, jellemzően dobozban vagy palackban.
A Lemonsoda népszerűségének titka az üde, természetes citrusíz, a fiatalos arculat és az olasz életérzést sugárzó márkakommunikáció ötvözete. Olaszországban széles körben elérhető a szupermarketekben, bárokban és éttermekben, de exportpiacokon is egyre nagyobb sikert arat, különösen a nyári hónapokban. A limitált kiadású, művészi vagy tematikus csomagolások – például anime inspirálta dizájnok – tovább növelik a márka iránti vonzalmat, különösen a fiatalabb fogyasztók körében.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A márka többször is gazdát cserélt az évek során: eredetileg a Saga cég hozta létre, majd a Campari Group tulajdonába került, jelenleg pedig a Royal Unibrew birtokolja. Az új tulajdonos célja, hogy a Lemonsodát nemzetközi szinten is tovább erősítse, miközben megőrzi a márka eredeti olasz karakterét. A Lemonsoda így a hagyomány és a modern frissesség találkozásaként ma is fontos szereplő az üdítőitalok piacán.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








