
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Tradíció és minőség a pékségben
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve készít magas minőségű pékárukat. A családi vállalkozás napjainkban megfelel a legmagasabb élelmiszeripari sztenderdeknek, miközben a hagyományos kézműves technikákat is alkalmazza. A cég jelenleg több mint 20 kemencével rendelkezik, és közel 150 féle termékének elkészítésében 270 munkatárs vesz részt. A minőség iránti elhivatottságukat a frissen elnyert Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy is igazolja.
A KMÉ-védjegy elnyerése
Az Aranycipó Kft. 2024-ben hallott először a KMÉ-védjegyről, és azonnal megragadta figyelmüket a minőségi garanciát képviselő tanúsítvány. Vajas fonott kalácsukkal pályáztak a védjegyre, amelyet sikeresen el is nyertek. „Nagyon örültünk ennek az elismerésnek, hiszen ez nemcsak egy szakmai visszacsatolás, hanem azt is bizonyítja, hogy termékeink valóban kiemelkedő minőséget képviselnek" – mondta Büki László, az Aranycipó ügyvezető igazgatója.

Mitől különleges az Aranycipó vajas fonott kalácsa?
Az Aranycipó vajas fonott kalácsa hagyományos technológiával készül, főleg kézi feldolgozással, amely biztosítja a termék kiváló állagát és frissességét. Kiemelkedő vajtartalma garantálja a gazdag ízvilágot, és az alapanyagok gondos választásával a helyi termelők támogatására is nagy hangsúly kerül.
A jövő tervei
Az Aranycipó Kft.-nek a KMÉ-védjegy sikeres megszerzését követően további tervei is vannak. "Folyamatosan figyelemmel kísérjük a védjegy újításait, és szívesen pályáznánk a jövőben kovászos kenyérrel, valamint sós és édes péksüteményekkel is" – tette hozzá Büki László.
Az Aranycipó hitvallása szerint a minőségi termékek mellett a legfontosabb a vásárlói bizalom fenntartása, amelynek elnyerése hosszas folyamat, de megtartása még nagyobb felelősség. Ebben nyújtanak biztosítékot a minőségi tanúsítványok, mint a KMÉ-védjegy, amely garantálja a termékek magas színvonalát, minőséget és értéket ad a fogyasztók számára.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


