Megkezdődött az eperszezon Tatabányán, ahol jelenleg 1500-2000 forintos kilónkénti áron kínálják a fóliasátorban termesztett gyümölcsöt.

Az elmúlt tíz hónapban közel 40 százalékkal emelkedett a Kifli.hu zöldség-gyümölcs kategóriájának forgalma. Ebben az időszakban több mint 155 ezer megrendelés során, összesen 8 millió egységnyi áru, azaz 9,5 millió csomag zöldség és gyümölcs került a vásárlók kosaraiba.
Közel 40 százalékkal nőtt a Kifli.hu zöldség-gyümölcs kategóriájának forgalma az elmúlt tíz hónapban az előző év azonos időszakához képest. Ez idő alatt több mint 155 ezer megrendelésben közel 9,5 millió csomag zöldség és gyümölcs talált gazdára, több mint 8 millió egységnyi áru formájában. A dinamikus keresletnövekedéshez a folyamatosan bővülő kínálat is hozzájárult: január óta közel 80 új termék jelent meg az áruház virtuális polcain, és ez a tendencia folytatódik az elkövetkező hónapokban is, így április végéig összesen több mint 120 új termék közül választhatnak a fogyasztók.
Az újdonságok között olyan különlegességek is helyet kaptak, mint a thai bazsalikom és a friss babérlevél, valamint többféle egzotikus gyökér, például a galanga és a friss kurkuma. Emellett egyedülálló egzotikus gyümölcsök is elérhetővé váltak, mint a csillaggyümölcs és a friss kakaóbab. A bővüléssel egyre több szezonális termék is elérhetővé válik, így a vásárlók medvehagymát és magyar spárgát is rendelhetnek.
A legnépszerűbb zöldségek közé tartoznak a reggelik és saláták elengedhetetlen alapanyagai: a paradicsom, a paprika és az uborka. A gyümölcsök közül a banán, a bogyós gyümölcsök, a szőlő és az alma a vásárlók kedvencei, de egyre keresettebbek az egzotikus gyümölcsök is.
Fontos szerepet kapnak a bio, fenntartható módon termesztett, illetve kistermelői zöldségek és gyümölcsök is. Ezek forgalma évről évre stabilan emelkedik és már télen-nyáron kiegyensúlyozott a kereslet irántuk. A Kifli.hu több mint ötven hazai és tizenöt külföldi beszállítóval dolgozik együtt, valamint több mint száz kistermelőtől vásárol közvetlenül. Különösen a hazai termesztésű, szabadföldi zöldségek iránt emelkedett a kereslet, hiszen ezek ízben és minőségben is kimagaslóak. A népszerű online szupermarket célja, hogy kiszámítható és hosszú távú piaci lehetőséget biztosítson a velük együttműködő magyar kistermelőknek. Bár a 2024-es nyári aszály hatással volt az árak alakulására – különösen az alma és a burgonyafélék esetében –, ellátási nehézségek nem alakultak ki, a vásárlók továbbra is széles, friss kínálatból válogathatnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


