A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai sörfogyasztás – mondják az Auchan italszakértői. A piaci tendenciák alapján a prémium és a szuper prémium kategóriájú sörök fejlődnek az átlag felett, de egyre népszerűbbek a csökkentett energia- és alkoholtartalommal előállított termékek is. A sörfogyasztásra legjobban a jó idő hat, és persze a kedvező ár, az akció ennél a termékkategóriánál is nagyon fontos. A tavasz beköszöntét kéthetes sörvásárral ünnepli az Auchan, ami alatt akciós áron kínál két nagyon kedvelt ír sört: a Guinnesst és a Kilkenny-t, illetve a Bohemian Regent Jarní zöld színű, cseh sörhöz is jó áron lehet hozzájutni a 200 egyéb sör mellett.
Az Auchan 380-féle sört tart az állandó kínálatában, aminek most több mint a felét, azaz 200-féle sört ad akciósan a sörvásáron. A közismert sörökön kívül számos hazai kézműves és nemzetközi, kis- és nagyüzemi sör is jelen lesz a választékban, amiket most különösen kedvező áron adnak.
A hazai sörök mellett az áruházlánc polcain rendre találni amerikai, cseh, belga, angol, görög, ír, osztrák, francia, szlovén, horvát, japán, spanyol, német és szlovák söröket is.
A sörvásár kezdete éppen a március 17-i Szent Patrik napra esik. Az írek felvonulással járó, nagy ünnepét három igen kedvező árú sörrel köszönti a lánc, amiből kettő természetesen ír: a fekete, jellegzetesen édeskés ízű Guinness és a vörös Kilkenny. Mindkettő 1 000 forint alatt lesz a sörvásár ideje alatt. A harmadik pedig egy igazi különlegesség, a Bohemian Regent Jarní zöld színű, cseh sör, ami 579 forintért kapható most. Ez egyébként a negyedik legrégebben alapított, ma is működő sörfőzdéből származik, amit még az Ágoston-rendi szerzetesek kezdtek el működtetni a 14. században.
Az alkoholos változatok mellett a divatos, alkoholmentes sörökből is széles a választék egész évben. Az áruházlánc sörszakértői szerint megfigyelhető, hogy a sörgyáraknál a csökkentett energia- és alkoholtartalommal előállított termékek kerültek előtérbe, és egyre inkább a lágy ízű sörök felé mennek el, amivel a fiatal felnőtteket célozzák meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








