Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya a 18-40 éves korosztály körében.
Pillanatok alatt elkapkodták a boltokból, de péntektől újra kapható a karácsonyi szezon slágertermékévé vált szaloncukor Erős Pistával. Mivel az eredeti mennyiség napok alatt elfogyott a boltokból, a cég újabb tételt készíttetett belőle.
Az új szállítmányok péntekre kerültek a boltokba, ahol előzetesen már csaknem 3000 előjegyzést vettek fel a szaloncukorra. Ez alapján várhatóan most is hamar elfogy majd ez az édesség, így aki akar belőle, annak sietnie kell. A legnagyobb roham várhatóan Budapesten lesz, ahol két üzletben kapható. Azoknak a boltoknak a listája, ahol megvásárolható a szaloncukor, az Univer Coop Facebook oldalán olvasható - írja közleményében a vállalat. A terméket mi is kpiróbáltuk, videót is készítettünk róla:
A csokoládé és a csípős paprika találkozása pikáns ízvilágot eredményez, ebből az ötletből kiindulva hozta létre az Univer az egyedi szaloncukrot, melynek tölteléke eredeti Erős Pistát tartalmaz - írják. A termék ízét enyhén csípősre hangolta, mivel a szaloncukrot gyermekek is fogyasztják. Az Univer elsősorban üzleti partnerei karácsonyi megajándékozására szánta a terméket, de gondolt az Erős Pista rajongóira is, így a limitált kiadású szaloncukrot az Univer kiskereskedelmi üzletláncának kijelölt boltjaiban is elérhetővé tette. A hatalmas érdeklődésre tekintettel került most ezekbe az üzletekbe az újabb szállítmány.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


