Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
A KSH legfrissebb statisztikái szerint rengeteg élelmiszer drágult az országban januárra. Ezek közül a legdurvábban a burgonya és a friss zöldségek. Ennek apropóján megnéztük, hogy a legnagyobb magyarországi boltok élesítettek-e valamilyen akciókat azokra a termékre, melyek ára igencsak kilőtt a hivatalos adatok szerint.
A KSH legfrissebb statisztikái szerint idén januárban a fogyasztói árak átlagosan 2,7 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. Ezen belül azonban az élelmiszerek ára 4,2 százalékkal nőtt, és még itt is óriási eltérések mutatkoztak ez egyes tételek között.
Mindezek mellett a liszt és a kenyér ára is drágult, előbbi 8,7 utóbbi 5,8 százalékkal lett magasabb. A letaglózó számokat látva egyáltalán nem mindegy, hogy 2019 csúcsdrága élelmiszereit mennyiért szerezhetjük be hétvégén az áruházakban, ugyanis a boltok egy-egy jól irányzott akcióval akár nemet is mondhatnak a drágulásra. Mutatjuk a legjobb ajánlatokat!
Auchan
- leveszöldség 700 grammja 299,
- red prince alma kilója 299,
- az eper 250 grammja 329,
- a narancs kilója pedig 199 forintba kerül.
Az Auchan 7. heti akcióit itt találod!
Spar
- a koktélparadicsom 250 grammja 249,
- a fuji alma kilója szintén ugyanennyi,
- a Monte Rosa paradicsom kilója 499,
- a jégsaláta darabja 299,
- a lila hagyma kilója 249,
- a kápia paprika 500 grammja 449,
- míg a kiwi kilója 399 forintba kerül.
A szupermarket friss akcióiért kattints ide!
Aldi
- mandarin kilója 31 százalékkal olcsóbban 329,
- a prémium narancs kilója 27 százalékkal olcsóbban 399,
- az áfonya 125 grammos doboza 399,
- a saláta 100 grammos csomagja 299,
- a koktélparadicsom negyed kilós kiszerelése 279,
- míg az édesburgonya ilója 37 százalékkal olcsóbban 499 forintba kerül.
Az Aldi 7. heti akcióiért fusd át a bolt aktuális kedvezményes kiadványát!
Lidl
- A diszkontban csütörtöktől vasárnapig banán kilója 419 helyett 299,
- egy darab ananász 579,
- a piros alma kilója 189,
- a kivi kilója 399,
- a kigyóuborka darabja 169,
- vérnarancs kilója 329.
A Lidl 7. heti akcióit itt találod!
Tesco
- A hiperben a kivi kilója 379,
- minden lédig zöld és Golden Granny smith és Mutsu almára 36 százalék akció van,
- a narancs kilója 269,
- a citrom fél kilója 199,
- a kaliforniai paprika kilója 699,
- a fokhagyma kilója 999,
A hiper további 7. heti akcióiért kattints ide!
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







