Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Baromfivirsli csirkemellel 280 g termék fogyasztói visszahívását kezdeményezte, mivel a termék tej allergént (sajt) tartalmazhat.
Visszatérnek a meztelen női fotók a Playboy férfimagazinba, amely egy éve azért változtatott a stratégiáján, mert idejétmúltnak ítélte a teljes alakos ruhátlan képeket.
Cooper Hefner, a magazin művészeti vezetője hétfőn a Playboy honlapján megjelent közleményben jelentette be, hogy a márciusi-áprilisi kiadásban visszatérnek a lap gyökereihez, és "A meztelenség normális" szalagcímmel ismét közölnek egész alakos ruhátlan női fényképeket.
- írta a lapalapító fia, hangsúlyozva, hogy a magazin visszaveszi és vállalja identitását. Utoljára a Playboy 2016 január-februári száma tartalmazott meztelen női képeket, a címlapsztár Pamela Anderson volt.
Hugh Hefner, a férfimagazin 90 esztendős alapító-főszerkesztője másfél éve fogadta el Cory Jonesnak, a lap vezető szerkesztőjének javaslatát, hogy fejezzék be a teljesen meztelen női képek közlését, mert úgy vélték, a szabadon hozzáférhető internetes képek, videók miatt manapság már nem kuriózum egy ruhátlan nő fotója. A Playboy ezért úgy döntött, hogy inkább megmaradnak a provokatív pózokban fotózott nőknél, akik azonban már nem lesznek teljesen meztelenek a képeken.
Az egy év utáni stratégiaváltásról beszámoló Cooper Hefner azt is közölte, hogy a magazinba néhány régi rovat is visszatér, például az utoljára a '60-as években jelentkező "Playboy filozófia". A Playboyt 1975-ben még 5,6 millió példányban nyomták, az utóbbi években azonban mindössze 800 ezer példányban fogyott, és komoly nyomás érte a nők részéről, akik megalázónak és sértőnek találták a meztelen fotók közlését.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


