A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Szegeden csaptak le a rendőrök a termékbemutatósokra: kiderült, a 70 ezres paplan valójában csak 2 400 forintot ér.
Több szegedi lakásba érkezett meghívó 2014. november 10-ére egy termékbemutatóra. A szervezők különleges kedvezményt ígértek a szerintük az egészségre jótékony hatással bíró termékeikre. A rendezvényre a Szegedi Rendőrkapitányság nyomozói is elmentek, akik végül három embert állítottak elő bűncselekmény gyanúja miatt tájékoztat a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság.
A szervezők a főként idősekből álló közönségnek először egy edénykészletet kínáltak eladásra - elmondásuk szerint féláron - 50 ezer forintért. Egy asszony meg is vásárolta az egyébként 15 ezer forintot érő konyhai felszerelést.
Egy másik nő 70 ezer forintot fizetett egy gyapjúpárnáért, amit úgy hirdettek, hogy az gyógyítja az allergiát és az asztmát. A fekvő alkalmatosság ára valójában mindössze 2400 forint.
A tarjánvárosi nyomozók ezután állították elő a három férfit, akik ellen fogyasztók megtévesztése bűntettének megalapozott gyanúja miatt indult büntetőeljárás.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








