Egyre több brit vásárol magának ajándékot, hogy biztos legyen abban, azt kapja, amit szeretne - derült ki egy szigetországi felmérésből.
Az átlag összeg, amelyet "önajándékozásra" költenek évi 280 fontra (98 ezer forint) rúg. Majd minden második ember különleges alkalomra vásárolja meg saját magának az ajándékot, miközben minden tízedik rendszeresen vásárol magának ajándékot.
A Barclaycard bankkártya kibocsátó cég által végzett felmérés szerint tíz emberből hat véli úgy, hogy inkább a szándék számít, ha ajándékozásról van szó. Ennek ellenére minden hatodik úgy véli, hogy szívesebben választja ki maga az ajándékot. Minden negyedik ember nem bízik abban, hogy családja vagy barátai a megfelelő ajándékot választják számára. Ezért úgy véli, hogy az önajándékozás a legésszerűbb mód arra, hogy megkapja, amit szeretne.
A legnépszerűbb önajándék a ruházat, cipő, televízió és zenei berendezés, alkohol, dohány, kultúrával kapcsolatos dolgok, éttermi étkezés vagy szállodai tartózkodás - olvasható a The Daily Telegraph brit napilap online kiadásában.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







